Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: InLoveAndIHateIt
Trodde ikke det var anbefalt å reise på sånn langturer så sent i svangerskapet ?
Mulig jeg tar feil men føler jeg har hørt at man ikke skal fly etter uke 28 ?
Personlig så hadde jeg nok ikke dratt.
Er en stor påkjenning å reise så langt og fly og sitte på fly osv.
Tror du virkelig du kommer til og kose deg ?
Men skal jo unngå mye mat og sol er jo ikke så heldig i for store mengder og heller ikke varmen.
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: Marilu
Jeg dro til syden i uke 31 og det var ingen problem det.
Jeg lå å dyppa mye i vannet når det var varmt og passa på å drikke mye vann også passa litt på maten jeg spiste. Bare spis godt stekt mat og ikke soft is osv..
Kommer vel litt ann på hvordan du kjenner det selv på formen din...
Selv var jeg i fin form hele svangerskapet.
Jeg ville uansett betalt avbestillingsgebyr i tillfelle [:)]
Har du reiseforsikring, er det bortkasta penger med avbestillingsgebyr. Kan du vise sykmelding/legeattest på at du ikke kan reise, får du hele summen igjen av forsikringsselskapet.
ORIGINAL: lulu81
ORIGINAL: supernint
Jeg var på tur til fuerteventura( ei av Kanariøyene) for 2 uker siden, var da i uke 31.
Null problemer å reise. Sist svangerskap reise jeg i uke 43 det gikk også fint:)
Er jo ikke noe mer du ikke kan spise der enn her hjemme da... jeg tenkte ikke på det i det heletatt ihvertfall.
Sjekk ut med flyselskapet som charterselskapet bruker hvilken frist de har.... Kjekt å ta med helsekort hvis de
trenger dokumentasjon på at det er ok for deg å fly.
Jeg kunne gjerne tatt en ny tur nå til uka jeg(33 uker)[:D]
Deilig å slippe sokker og sko:)
I uke 43 faktisk.......godt gjort[8|][8|]