Gravid på sen eggløsning?

Søskendrøm2025

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Aprilspirene 2025
Trenger litt motivasjon for denne syklusen som snegler seg avgårde uten eggløsning. På dag 24 uten positiv test enda.


Det seneste jeg har blitt gravid på en eggløsning er dag 22 i syklusen. Har noen hatt senere eggløsning enn det, hvor dere har blitt gravide? ❤️
 
Jeg ble gravid på sen eggløsning. Syklusdag 42 eller noe slikt. Ga opp tellingen. Testet positivt ca cd 56-60 og hun er nå 2.5 år.
 
Tydeligvis hatt sen el denne syklusen jeg også. Hvordan fant dere el så sent? Testet dere hver dag? Jeg hadde blank test på en mandag. Kunne el da kommet torsdag eller burde jeg da hatt en svak strek den mandagen? Synes det er vanskelig dette. Neste syklus må jeh åpenbart bare legge inn aksjer i ukesvis siden jeg ikke aner når el er. Er det noen grunn til at sen el ikke skulle kunne føre til graviditet? Trodde ikke det.
 
Tydeligvis hatt sen el denne syklusen jeg også. Hvordan fant dere el så sent? Testet dere hver dag? Jeg hadde blank test på en mandag. Kunne el da kommet torsdag eller burde jeg da hatt en svak strek den mandagen? Synes det er vanskelig dette. Neste syklus må jeh åpenbart bare legge inn aksjer i ukesvis siden jeg ikke aner når el er. Er det noen grunn til at sen el ikke skulle kunne føre til graviditet? Trodde ikke det.
Alle sykluser er forskjellig, ser ingen grunn til at man ikke skulle bli gravid ved en sein EL. Det ender oftest med en seinere menstruasjon. Jeg har i hvertfall at EL på alt i fra CD 11 til CD 19

28 dagers syklus
Eggløsning: dag 14 (12-16)
Fruktbare dager: 9-15 (6-17)

26 dagers syklus
Eggløsning: dag 12 (10-14)
Fruktbare dager 7-13 (4-15)

30 dagers syklus
Eggløsning: dag 16 (14-18)
Fruktbare dager: 11-17 (8-19)

Kan lese litt om det her :)

 
Tydeligvis hatt sen el denne syklusen jeg også. Hvordan fant dere el så sent? Testet dere hver dag? Jeg hadde blank test på en mandag. Kunne el da kommet torsdag eller burde jeg da hatt en svak strek den mandagen? Synes det er vanskelig dette. Neste syklus må jeh åpenbart bare legge inn aksjer i ukesvis siden jeg ikke aner når el er. Er det noen grunn til at sen el ikke skulle kunne føre til graviditet? Trodde ikke det.
Jeg tester hver dag fordi jeg er kontrollfreak. Men kjenner de fleste symptomene mine på eggløsning så godt at jeg nok kunne klart å ta en test når eggløsning var og ha riktig.
 
Veldig glad for å lese en tråd om sen eggløsning. Jeg bruker monitor og gikk denne gangen tom for El tester. Jeg fikk ikke testet på dag 14. Men syntes å se på dag 15. Jeg la inn aksje. De neste dagene forsvinner strek på monitor. Når jeg va på dag 19 gav jeg opp. Er tom for tester. Rundt 21 juli føler at jeg ser noe El. Og legger inn aksje. Fremdeles på dag 27 ser jeg noe slim. Legger aksje. Nå er vi på dag 35.... Negativ test og jeg skjønner ikke når El kommer. Eller har den vært.

Det er veldig sjelden jeg har lang syklus som dette. Og liker det ikke.
 
Back
Topp