gravid på reise...

AB

Forumet er livet
Vi har planlagt å reise til danmark i sommer. Da er det 3 uker igjen til termin.
Jeg selv føler det er helt ok å reise hvis jeg er i fin form. Vet jo man ikke slipper å flyet så nærme termin, men noen som vet om man kan kjøre ferje?? vi skal jo ta båten over...

Jeg hadde ikke turt å reise så nærme termin nei. Jeg fikk tulla mi nesten tre uker før terminen min.[;)] 

det er snakk fra søndag til fredag. Jeg er ikke skeptisk til å evt føde i danmark.. når jeg fødte Nathaniel var det jo bare danske jordmødre og sykepleiere her og.. hehe..

jeg var i utrolig god form  da jeg gikk med nathaniel, var ute å fant på ting helt til fødselen var i gang ei uke over tid, så føler meg ikke skeptisk til å reise.. men er i tvil om jeg slipper på danske båten...

Tror ikke de sjekker når du har termin når du skal på båten, så det går sikkert fint[;)]
Men jeg må bare si meg enige med de andre at jeg ikke ville reist så nærme termin, selv om de sikekrt er flinke i Danmark[8D] 

Bare husk at hvis du føder i Danmark, så må du gå på rødt når du kommer hjem og fortolle ungen...

Jeg hadde nok reist

Og føde i danmark er ingen problem, min svigerinne bor der, og det er bedre svangerskapskontoller og ang fødsel så er de bedre i danmark en i norge.... ifølge hun.. da hun har født her i norge og.

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

Bare husk at hvis du føder i Danmark, så må du gå på rødt når du kommer hjem og fortolle ungen...

skal huske det[;)]

ORIGINAL: svimsa

Det er helt sant!
Ellers kan man få problemer med å få pass til barnet...

ORIGINAL: svimsa

Det er helt sant!
Ellers kan man få problemer med å få pass til barnet...

tror ikke det er noe problem jeg da.. er jo innen skandenavia......

Hadde ikke vært redd for å føde i dnmark, men tenk om du føder på båten da! Og så hadde jeg jo syns det var dumt at ikke foreldrene min osv kunne kommet sånn på flekken..

JEG hadde dratt.. mamma har fått 3 gutter i danmark og jeg er født i norge, jeg sitter med et stort arr pga legen her i norge[;)]

Jeg tror ikke det kommer til å bli et mareritt om du brått finner ut at du må føde i danmark. Det er jo ikke akkurat et uland, og kanskje finner ut at det var bedre enn siste fødsel...

Ellers hallo? have fun while you can?[8D]

Om du slipper ombord vet jeg ikke noe om, da tror jeg hellere jeg hadde ringt. (det er jo lov å kjøre bil og leger og sykepleiere er det alltid på båten[8D])

ORIGINAL: AB

Vi har planlagt å reise til danmark i sommer. Da er det 3 uker igjen til termin.
Jeg selv føler det er helt ok å reise hvis jeg er i fin form. Vet jo man ikke slipper å flyet så nærme termin, men noen som vet om man kan kjøre ferje?? vi skal jo ta båten over...

Det er en fantastisk tur å kjøre også. Det gjore vi i sommer, men på vei hjem. Hadde fæl opplevelse på båt til Danmark, ALDRI mer...Husk å sjekk reise forsikring og graviditet. God tur

ORIGINAL: *babyphat*

hadde ikke turt å dratt jeg..

Ikke jeg heller..

hvis ikke noe uforutsett skjer, så reiser vi uansett hvis jeg slipper på båten og forsikringa gjelder.. men tenkte det var greit å høre her... takk for svar[:)]

veldig usikker, men hadde nok reist tror jeg.

Back
Topp