gravid på pillen??

Flyvende møllkuler

Elsker forumet
jeg og ei venninne satt og diskuterte for noen dager siden ang å bli gravid på ppiller.. Så var det jo et par ting vi begge var veldig usikre på...bla om man tar graviditets test samtidig som man går på pillen vil den da vise gravid om man er det?
for sånn som venninna mi er det jo mange som hopper over en periode eller to og heller starter på nytt brett...
Og dersom man ble gravid på pillen og ikke oppdaget det med en gang, er det da sannsynlig at barnet har tatt skade?

Jeg ble gravid på pilla, og je merket det. Tok test som viste positiv. Noen går det bra med andre ikke, min graviditet endte i en MA. Er gravid igjen nå da (denne gangen planlagt[:)]).

Mamma ble gravid på pilla og fikk tvillinger.. tok litt tid før hun oppdaget det og vil jo selv påstå at både jeg og søstra mi er normale og ikke tatt skade av det [8D]

jeg ble oxo gravid på pilla med tvillingene oppdaget det i uke 11 slo ut på test , ingen skade skjedd der [:)]

Eg ble gravid på p pillen, men i og med eg ikkje fikk mensen så begynnte eg aldri på det nye brettet.
Brukte p piller de første 3 ukene og fikk positiv test i uke 6.

Jeg ble gravid på pillen, fant det ut ganske seint fordi jeg pleide å hoppe over mensen..
legen sa til meg at jeg kunne ha mistet, fordi jeg brukte pillen videre.. men gikk bra![:)]

Back
Topp