Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble også gravid på pilla selv om jeg tok den til samme tid hver dag
Sniker fra juli.
Ble gravid med tvillinger for 8 år siden på pillen![]()

Leste en artikkel når jeg gikk gravid med dem om flere punkter som kan avgjøre om man får tvillinger eller ikke (eneggede som ikke er arvelig) uten å bruke kunstig befruktning.Se der jaPiller er jaggu ikke så sikre som de skal ha det til altså
![]()
Leste en artikkel når jeg gikk gravid med dem om flere punkter som kan avgjøre om man får tvillinger eller ikke (eneggede som ikke er arvelig) uten å bruke kunstig befruktning.
Du kan tenke seg hvor fornøyd jeg var når et av punktene var å bli gravid på prevensjonsa til alle: bli gravid på pillen, få tvillinger. Safe use
![]()

TydeligvisSå det du sier er at det er større sjangse å bli gravid med tvillinger på piller????![]()
Tydeligviseller hvis du har passert 40 mener jeg å huske
Er fordi egget har lettere for å dele seg
Eneggede er ETT befruktet egg som deler seg og to eggede er to befruktede egg.
Men om den forskningen står for sitt enda vet jeg ikke![]()
Toeggede?? I så fall kan det jo være siden det er arveligEr ikke passert 30 enda da![]()
Men har jo tvillinger i familien da - mamma har en tvillingsøster. Så "risikoen" er vel der uansett, piller eller ei![]()
Toeggede?? I så fall kan det jo være siden det er arveligmen pleier som regel å hoppe over ett ledd
![]()
Ja, på minipilla.
Jepp. Men du kan jo undersøke bakover daTo eggede ja. Ett ledd? Så det vil si at siden det var min mormor som fikk tvillinger er jeg den utsatte?
Jepp. Men du kan jo undersøke bakover dakan hoppe over flere ledd også. Min svigerinne er arvelig tvilling, men før moren hennes så er det vel tre ledd bakover siden sist det var tvillinger. Svigerinnen min har ikke fått tvillinger
![]()
Gjør detJa, Tror det er en del ledd bakover og ikke annenhver. Det må jeg undersøke litt på![]()
Denne gangenDenne gang? Eller tidligere?
Litt godt å se at jeg ikke er alene om å ha blitt gravid på pilla.![]()
Denne gangen![]()