gravid på pilla

maja88

Gift med forumet
Flere som er blitt gravid på pilla?
Jeg ble det denne gang, enda jeg har tatt pilla hver dag..

Ja det har skjedd meg 2 ganger ivertfall. Første gang hadde jeg mensen som vanlig så oppdaget ingen graviditet før jeg mistet i uke 9.

Ja, er første gang jeg er blitt gravid på pille. Men siden mensen har kommet hver mnd til samme tid ble jeg mistenksom

Jeg ble også gravid på pilla selv om jeg tok den til samme tid hver dag

Jeg ble også gravid på pilla selv om jeg tok den til samme tid hver dag

Denne gang? Eller tidligere?
Litt godt å se at jeg ikke er alene om å ha blitt gravid på pilla. ;)

Sniker fra juli.
Ble gravid med tvillinger for 8 år siden på pillen :P

Se der ja :p Piller er jaggu ikke så sikre som de skal ha det til altså :laughing002
Leste en artikkel når jeg gikk gravid med dem om flere punkter som kan avgjøre om man får tvillinger eller ikke (eneggede som ikke er arvelig) uten å bruke kunstig befruktning.
Du kan tenke seg hvor fornøyd jeg var når et av punktene var å bli gravid på prevensjon ;) sa til alle: bli gravid på pillen, få tvillinger. Safe use :P

Leste en artikkel når jeg gikk gravid med dem om flere punkter som kan avgjøre om man får tvillinger eller ikke (eneggede som ikke er arvelig) uten å bruke kunstig befruktning.
Du kan tenke seg hvor fornøyd jeg var når et av punktene var å bli gravid på prevensjon ;) sa til alle: bli gravid på pillen, få tvillinger. Safe use :p

Så det du sier er at det er større sjangse å bli gravid med tvillinger på piller???? :nailbiting:

Så det du sier er at det er større sjangse å bli gravid med tvillinger på piller???? :nailbiting:
Tydeligvis :P eller hvis du har passert 40 mener jeg å huske ;)
Er fordi egget har lettere for å dele seg :)
Eneggede er ETT befruktet egg som deler seg og to eggede er to befruktede egg.
Men om den forskningen står for sitt enda vet jeg ikke ;)

Tydeligvis :p eller hvis du har passert 40 mener jeg å huske ;)
Er fordi egget har lettere for å dele seg :)
Eneggede er ETT befruktet egg som deler seg og to eggede er to befruktede egg.
Men om den forskningen står for sitt enda vet jeg ikke ;)

Er ikke passert 30 enda da :p
Men har jo tvillinger i familien da - mamma har en tvillingsøster. Så "risikoen" er vel der uansett, piller eller ei :p

Er ikke passert 30 enda da :p
Men har jo tvillinger i familien da - mamma har en tvillingsøster. Så "risikoen" er vel der uansett, piller eller ei :p
Toeggede?? I så fall kan det jo være siden det er arvelig ;) men pleier som regel å hoppe over ett ledd ;)

Toeggede?? I så fall kan det jo være siden det er arvelig ;) men pleier som regel å hoppe over ett ledd ;)

To eggede ja. Ett ledd? Så det vil si at siden det var min mormor som fikk tvillinger er jeg den utsatte?

Ja, på minipilla.

To eggede ja. Ett ledd? Så det vil si at siden det var min mormor som fikk tvillinger er jeg den utsatte?
Jepp. Men du kan jo undersøke bakover da :) kan hoppe over flere ledd også. Min svigerinne er arvelig tvilling, men før moren hennes så er det vel tre ledd bakover siden sist det var tvillinger. Svigerinnen min har ikke fått tvillinger :)

Jepp. Men du kan jo undersøke bakover da :) kan hoppe over flere ledd også. Min svigerinne er arvelig tvilling, men før moren hennes så er det vel tre ledd bakover siden sist det var tvillinger. Svigerinnen min har ikke fått tvillinger :)

Ja, Tror det er en del ledd bakover og ikke annenhver. Det må jeg undersøke litt på :p

Back
Topp