Gravid på p stav?

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Er det noen av dere som har blitt gravid på p stav? Eller kjenner noen som dere vet sikkert har blitt det (ikke sånn type at det går et rykte om at naboens kusine kjenner ei som vet om en som ble det..)? Har p stav, men er livredd for å bli gravid ;) Har jo ikke blødning. Synes jeg merker mye graviditetssymptomer :o Sikkert noe jeg innbiller meg :p staven er jo 99,9 % sikker!!

Jeg har tre venninner som har det, og de er veldig fornøyde (og ikke gravide) :p Hun ene har ikke mensen vet jeg, og jeg misunner henne det jeg :p

Jeg ble gravid med NuvaRing, som jo og skal være kjempesikkert, så jeg stoler ikke 100% på noe prevensjonsmiddel ^_^

Jeg har tre venninner som har det, og de er veldig fornøyde (og ikke gravide) :p Hun ene har ikke mensen vet jeg, og jeg misunner henne det jeg :p

Veldig deilig å slippe mensen ;) men kan jo ikke tar regelmessig graviditetstest bare for å sjekke :p

Jeg ble gravid med NuvaRing, som jo og skal være kjempesikkert, så jeg stoler ikke 100% på noe prevensjonsmiddel ^_^

Hjelp :o Er det jeg er redd for! For all del, er i fast forhold med bolig og et barn, så tar i mot om det kommer. Men bruker jo prevensjon nettopp fordi jeg IKKE vil bli gravid!! Og er så redd for det.. Bruke du Nuva Ring som den skal? Ikke ta spørsmålet mitt feil, ingen anklage om feilbruk, bare skremmende om man blir gravid selv om man følger bruksanvisning til punkt og prikke!!

Hjelp :o Er det jeg er redd for! For all del, er i fast forhold med bolig og et barn, så tar i mot om det kommer. Men bruker jo prevensjon nettopp fordi jeg IKKE vil bli gravid!! Og er så redd for det.. Bruke du Nuva Ring som den skal? Ikke ta spørsmålet mitt feil, ingen anklage om feilbruk, bare skremmende om man blir gravid selv om man følger bruksanvisning til punkt og prikke!!
Hehe, tar det ikke ille opp :-P Det er fort gjort å glemme seg, når man har prevansjon man skal passe på selv. Her var jeg forøvrig Nazi på det, hadde alarm på tlf hver gang der var ut, og hver gang det var inn med ny, så "desverre" ikke ko slurv her.. Det er en grunn til at de ikke tlr å si 100% sikkert :-P Men jeg blir gravid bare samboeren ser på meg omtrent da.. :-P

Hehe, tar det ikke ille opp :p Det er fort gjort å glemme seg, når man har prevansjon man skal passe på selv. Her var jeg forøvrig Nazi på det, hadde alarm på tlf hver gang der var ut, og hver gang det var inn med ny, så "desverre" ikke ko slurv her.. Det er en grunn til at de ikke tlr å si 100% sikkert :p Men jeg blir gravid bare samboeren ser på meg omtrent da.. :p

Tror jeg også lett blir gravid. Derfor jeg ikke helt klarer å stole på dette ;) Har bare et barn, men grunnet litt reising/ferie/jobb etc da vi skulle lage babyen så hadde vi kun sex en gang første prøveperiode, og der satt spiren ;)

Tror du kan slappe av, og klarer du ikke det er det kanskje bedre å bytte prevensjon :)

Hmmmm, er egentlig veldig fornøyd med staven siden jeg ikke blør og merker ikke noe til den. Og er jo noe av det sikreste man kan ha. Da er det kanskje heller bedre å prøve å slappe av og heller ta fn test i ny og ne :p

Hmmmm, er egentlig veldig fornøyd med staven siden jeg ikke blør og merker ikke noe til den. Og er jo noe av det sikreste man kan ha. Da er det kanskje heller bedre å prøve å slappe av og heller ta fn test i ny og ne :p

Hvis du klarer det er jo det det beste. Og det skal jo svært mye til at du blir gravid med den :) Skjer det, så er det vel meningen bare :p

Hvis du klarer det er jo det det beste. Og det skal jo svært mye til at du blir gravid med den :) Skjer det, så er det vel meningen bare :p

Det er sant, da er det meningen ;) Er som sagt ikke krise å bli gravid, har alle forutsetninger for å klare en lillebror/lillesøster, men ønsker å vente litt til og helst planlegge det mtp. folsyre og mat

Det er sant, da er det meningen ;) Er som sagt ikke krise å bli gravid, har alle forutsetninger for å klare en lillebror/lillesøster, men ønsker å vente litt til og helst planlegge det mtp. folsyre og mat

Det skjønner jeg. Hadde du mange synptomer i forrige svangerskap da?

Det skjønner jeg. Hadde du mange synptomer i forrige svangerskap da?

Nei, ingen! Kjente at baby sparket fra uke 16 bare ;) Vært litt kvalm og sliten og hatt vondt i bekkenet nå av og på i 3 mndr. Ikke testet siden april :o

Nei, ingen! Kjente at baby sparket fra uke 16 bare ;) Vært litt kvalm og sliten og hatt vondt i bekkenet nå av og på i 3 mndr. Ikke testet siden april :o

OK. Skjønner at du er litt bekymret for å bli gravid hvis du ikke har noen symptomer heller, men skal godt gjøres å være av de 0,1% som ikke har effekt da :)

Selv om du ikke hadde symptomer det ene svangerskapet så erfarer mange at neste blir annerledes...

Har p-stav og ingen mens. Skal bytte nå, da e har hatt staven i 3 år.
Siste året kom det mange symptomer på graviditet, men testene var negative (både blodprøve og test). Legen sa da at det kunne være et tegn på at staven begynte å bli tom.
Så nu når e har "gått over tiden" på staven kjennes det ut som mensen e på anmarsj. Skikkelig mensenmurringer osv. Men skal bytte på tirsdag, så da blir det bedre :)

Jeg har P-stav som jeg har hatt i ca 8 mnd. Nå i det siste har eg fått murringer (mensmurringer el) ubehag bak i nedre del av ryggen og veldig hormonell, trøtt og kvalm:eek: Tok en test forrige uke som var negativ, men symptomene blir bare verre.. (Er likt som da jeg ble gravid med 2 mann), forvirrendeo_O

Tutta89 var du gravid da? jeg har pstav som jeg tok etter jeg hadde født i slutten av sep begynnelsen av okt og har noe vondt i magen av å til og litt kvalm, veldig hormonell og blir fort sinna, tåler ikke noe haha :( så lurer litt på om jeg er gravid igjen men håper ikke det da, passer dårlig nå :(

Tutta89 var du gravid da? jeg har pstav som jeg tok etter jeg hadde født i slutten av sep begynnelsen av okt og har noe vondt i magen av å til og litt kvalm, veldig hormonell og blir fort sinna, tåler ikke noe haha :( så lurer litt på om jeg er gravid igjen men håper ikke det da, passer dårlig nå :(

Ser at tråden min er gammel, men jeg var ikke gravid på stav :)

Back
Topp