Gravid på p-piller?

MJTbebis

Elsker forumet
Hei!

Jeg lurer litt på dette.. Hva skjer dersom man går på p-piller, er litt slurvete og blir gravid? Og hva om man ikke finner ut av dette før det går en stund? Jeg har hørt så mye rart, men aldri fra fagfolk. Noen sier at man fortsatt har mensen, men at den gjerne er mindre og kortere, selv til å være p-pille mens..
Er det noen som har "harde fakta" om dette? Jeg tar i mot alle svar med stor glede[:D]

Ha en strålende kveld videre[:D]

Jeg ble gravid på pillen,men var aldri slurvete da. Legen tror jeg ble gravid da jeg hadde omgangssyke rett før jeg ble gravid,men i alle fall jeg hadde "mensen" så ble litt paff når legen sa jeg burde ta en test[8D] gikk til legen fordi jeg hadde vondt i magen

Jeg slurvet litt med pillene, og vips så ble jeg gravid.

Men jeg merket det fort siden puppene ble ømme og mensen uteble.

Ei jeg studerte med var 6 mnd på vei da hun fant ut at hun var gravid. Hun hadde mensen under hele graviditeten. Gikk til legen til slutt for hun var så sliten hele tiden!! Dette skjedde under en one-night stand.

ORIGINAL: Tante Sofie

Jeg slurvet litt med pillene, og vips så ble jeg gravid.

Men jeg merket det fort siden puppene ble ømme og mensen uteble.

Ei jeg studerte med var 6 mnd på vei da hun fant ut at hun var gravid. Hun hadde mensen under hele graviditeten. Gikk til legen til slutt for hun var så sliten hele tiden!! Dette skjedde under en one-night stand.

oi så skummelt å få vite det så seint inn i svangerskapet da[:)]

Oi, det var sent å finne det ut...
Men det går bra med barna ikke sant? De blir ikke alvorlig syk? Jeg har hørt at en dame som gikk på mini pillen og ble gravid, fikk en jente med epilepsi, ashbergersyndrom m.m m.m m.m
Når det er sakt, dette var veldig lenge siden, over 30 år, men det har skremt meg siden.. Men i følge hun som fikk denne jenta, så skal mini pillen være verre enn andre p-piller..
Og jeg går ut i fra at p-piller i dag kanskje er noe mer utviklet enn de var for 30 år siden, med tanke på "uhell"...?

Da konkluderer jeg med at det egentlig ikke er noe fare lenger :)

Back
Topp