Gravid på p-pille??

Mammatil4gull

Flørter med forumet
Jeg går på p-pillen microgynon, og har vært en smule slurvete :-s
Skulle ha mensen for ca to uker siden, men blødde minimalt i to dager, kunne klart meg uten bind. Pleier vanligvis i skifte bind 4-5 ganger om dagen faktisk :-O

De siste dagene har jeg vært trøtt, blir fort sliten, småkvalm, og føler med litt oppblåst. Ubehagelig å ligge på magen.
Hva tenker dere? Tilfeldig eller?

Har bestilt meg test ;-)

Jeg tenker at det selvsagt er mulighet for graviditet, men om du har slurvet veldig kan det like godt være hormonubalanse..
Med andre ord; ingenting er sikkert før du har tatt test [emoji14]

Skulle ha mensen for ca to uker siden, men blødde minimalt i to dager, kunne klart meg uten bind. Pleier vanligvis i skifte bind 4-5 ganger om dagen faktisk :-O

De siste dagene har jeg vært trøtt, blir fort sliten, småkvalm, og føler med litt oppblåst. Ubehagelig å ligge på magen.

Har bestilt meg test ;-)

Jeg ble gravid på de da jeg var 17:/

Ingen prevansjon er dessverre 100% sikre, så er aldri ein garanti! Har sjølv blitt gravid på p-pille og det samme har mammaen min.. Når det er sagt så kan stress tulle med syklusen din òg så er jo ikkje sikkert du er gravid :) Ta ein test og sjekk, med tanke på at du allerede er på overtid skal den vere rimelig sikker ;) Sidan du har hatt litt blødning kan det vere festeblødning eller at det faktisk var mensen men pga stress/bekymringer/andre ting så har bere syklusen blitt tulla litt med :)

Jeg ble gravid på microgynon .. Heldighvis ønsker jeg og mannen min barn, så det ble en glede for oss :) Er 12+6 idag [emoji173]

Jeg tenker at det kan være graviditet. Har selv blitt gravid mens jeg gikk på p-piller ;) men da hadde jeg slurvet litt med tidspunkt ett par dager og hadde diaré. Noe legen mente kunne være en forklarende faktor.

Har bestilt meg test ;-)

Jeg ble gravid på p pille så ta test! :) om du har glemt en pille er du uten beskyttelse i ca en uke.

Back
Topp