Gravid på nytt..

guessme

Flørter med forumet
Tok test for et par timer siden som var positiv... Føler meg virkelig ikke klar for ett nytt barn... Er vi fler her?

så å si dødt her inne, vi "alle" er inne på facebook gruppe som er lukket. Vet ikke helt sikkrt om noen er gravid att, men det er prøver(e) ;)

Hei :-)
Dette forumet er desverre helt tørrlagt nå, er kun innom en sjelden gang for å sjekke.
Jeg venter en ny i April 2012 (ikke planlagt, men dette skal vi fikse :-)),
hvor langt er du på vei??
Lykke til :-)

Jeg har to tette (16 mnd mellom), og det går utrolig nok ganske bra:) Litt hektisk akkurat nå, men vil nok ha mye glede av hverandre når de blir litt eldre:)

Gratulerer!!! Det blir nok tøft, men det går nok helt sikkert bra og tenk så god du blir på å ha rutiner etterhvert

Så kjekt da :) Sikkert mange tanker i hodet ditt nå vil jeg tro. Men jeg må si jeg misunner deg litt jeg.. Skulle så gjerne hatt to tette, men sambo går ikke med på det. hehe.. 

Men håper du klarer å se det positivet i det, så er jeg helt sikker på at du kommer til å klare dette veldig bra :) 

Masse lykke til ;) 

Har to skatter:) skrev:
Jeg har to tette (16 mnd mellom), og det går utrolig nok ganske bra:) Litt hektisk akkurat nå, men vil nok ha mye glede av hverandre når de blir litt eldre:)

Samme her :-)

Gratulere da :) D årne sæ sikkert :) 

idaca skrev:
Tok test for et par timer siden som var positiv... Føler meg virkelig ikke klar for ett nytt barn... Er vi fler her?

Hei! Vi prøver på en til. Har det klaffet blir det juli-barn :)

Hvordan går det med deg?

Eplefrøet skrev:
Gratulerer!!! Det blir nok tøft, men det går nok helt sikkert bra og tenk så god du blir på å ha rutiner etterhvert

Signerer eplefrøet her jeg:)

Jeg er sikker på at det blir TUNGT i starten, men tror det blir utrolig stas for barna å vokse opp sammen. Har stunder der jeg ikke skjøner hvordan det skal gå, får stikk i brystet for Thomas som akkurat runder året når en ny kommer å tar hans "plass":-( Men vi gleder oss masse også altså :-)

gratulerer så mye til dere alle!!:)

Vi skal prøve på nytt igjen til våren, og jeg gleder meg :)

Jeg er også gravid igjen, denne gangen planlagt :)
Min april 11 jente var jo ikke planlagt, jeg ville jo i utgangspunktet ikke ha to tette, men når det først ble sånn, bestemte vi oss bare for å få tre tette å bli ferdig med det :) Så om dette går bra har jeg 3 unger på 2 år og 9 mnd ;)
Men jeg hadde masse dårlig samvittighet ut over svangerskapet, stakkar storebror, burde vert aleine med mamma og pappa litt lenger og slike tanker, men det gikk bra og kommer nok til å gå bra denne gangen også :)

jeg er også gravid på igjen:) veldig uplanlagt denne gangen da...gått på p-piller men de har nok ikke gjort jobben sin:P litt usikker på hvor langt jeg er på vei...men termin først i august tipper jeg:) blir ca 15 mnd mellom de to...litt tett men det må bare gå det:)

nytt nick på meg her...het kari80 før:)

Gratuerer så mye til dere! Utrolig spennende da :D

gratulere så mye til alle dere som er gravide igjen, misunner dere litt, men her blir det å vente en stund. Var bare 19 mnd mellom 1 og 2 så har det travel nok med de to en stund :-)

So moro å lesa at det er mangen som har nye spire på veg!

Om alt går bra framover blir det ein til i september-12 her! :-)

Back
Topp