Gravid på minipille?

Prevensjon er jo ikke 100% sikkert. Men viss du passer på å ta den til rett tid vil den vertfall vær tryggere enn uten noe :) jeg ble gravid på p-piller, og er ikke den eneste :P

Jeg har en skjønn 2åring (med spysyke!) ved siden av meg i sofaen som ble til når mamman gikk på Cerazette. Jeg slurvet ALDRI.
Men sjansen er nok likevel liten.

Jeg har en skjønn 2åring (med spysyke!) ved siden av meg i sofaen som ble til når mamman gikk på Cerazette. Jeg slurvet ALDRI.

Hvordan merket du graviditet med Cerazette? Det sies jo at mann ikke skal få mens når du går på disse. :)

Yasmin ble jeg gravid på. :) søstra mi ble gravid på cerazette. :p

Jeg ble.

De som har blitt gravid på minipillen, har pillen blitt tatt som de skal da? Eller litt slumring/for sen? :)

Jeg var 14 uker på vei da legen endelig fant ut hvorfor jeg hadde vært dårlig så lenge :p

Jeg har inntrykk av at veldig mange blir gravide på nettopp cerazette.
Mye kan selvsagt være brukerfeil, men.. Har sett sånne "opprop" om dette før, og det har vært temmelig mange!

Jeg har inntrykk av at veldig mange blir gravide på nettopp cerazette.
Mye kan selvsagt være brukerfeil, men.. Har sett sånne "opprop" om dette før, og det har vært temmelig mange!

Helt enig med deg! Men hvorfor står det på nettet så mye bra om den, selvom mange kvinner blir gravid på dem? Synes det er litt rart :p

Jeg gikk på cerazette i mange år, ble IKKE gravid på de! :-) Det jeg tror kan være tilfelle med de som har blitt gravide er at de tar tilfeldig pille og ikke i "rekkefølge". Samt at dersom en har diaré eller oppkast så er virkningen mindre. Bare egne teorier:-P

Jeg har en søt snart toåring som aldri skullve vært laget ;) Cerazette, slurvet ikke..

Back
Topp