Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvorfor tror du det?
Har du symptomer el har den ramla ut?
Hormonspiral er det mest sikre etter sterilisering
HVIS den er satt inn riktig.
Jeg har slitt en del m gravidsymptomer av spiralen.De er ganske vanlig:
Ømme pupper, stikking i eggstokkene, fantomspark-Spesielt mistenksom blir man om man ikke blør lenger og ikke kan holde styr på sykulsen ..måtte ta gravidtester mange ganger. Ble litt ko-ko av d![]()
Samme her. Og med fantomspark på plass var det helt rart. Krevde ul jeg [emoji23] Men alt var som det skulle. Ikke opplevd det nå omgang nr 2 med denHar ikke opplevd det nei, hadde mirena eller hva den het. Men hadde perioder hvor jeg følte meg veldig gravid, og måtte teste litt. Trådene var også borte, men var på ul som viste at spuralen satt som den skulle,
Samme her. Og med fantomspark på plass var det helt rart. Krevde ul jeg [emoji23] Men alt var som det skulle. Ikke opplevd det nå omgang nr 2 med den
Samme her. Og med fantomspark på plass var det helt rart. Krevde ul jeg [emoji23] Men alt var som det skulle. Ikke opplevd det nå omgang nr 2 med den
Var det jeg gjorde [emoji23] Trodde seriøst jeg var kommet til oul allerede hahaha.Hadde fått noia om det hadde sparket i tillegg...
Uff ja. Overbevist om at det var baby der [emoji23]Hehe, ja sant. Hadde jo skikkelige fantomspark til tider [emoji28]
Jeg hadde spiral i 5 år, og mistet mensen helt etter 2 år, kunne hende jeg fikk en mini mens på 1 dag hver 3/4 måned kanskje [emoji4] men ikke nok at bind eller tamponger trengtes [emoji4]Jeg har ikke sjekka etter tråder, men etter å ha satt den inn for snart to år siden har jeg mistet min månedlige mensen, som nå er 10 dager forsinket. Den har alltid vært 2 dager før tiden, så jeg kjenner litt på stresset samtidig som det er for tidlig å sjekke (tror jeg)