Gravid på hormonspiral?

Ojjjj, dette var spennende lesing!!!! tvitvi
 
hei, hvordan går det med deg?? er du gravid eller ikke???
jeg fikk satt inn hormonspiral 8.3-11. dette skulle liksom være like sikkert som sterilisering... dette stemmer da iallefall ikke...
Jeg har to jenter 3 og 6 år. og hadde bestemt meg for ikke å få flere barn iallefall med det første..
Jeg har ikke hatt plager eller noen form for gravidsymptomer, men har følt meg sliten, og trøtt og ganske sulten... har ikke lagt på meg, har heller gått ned i vekt... tok en test for to uker siden som var veldig positiv.. tok da kontakt med min gynekolog som satte inn spiral, hun forsikret meg om at jeg måtte være gravid utenfor livmor, og at jeg skulle komme inn for undersøkelse.. det viser seg da altså at jeg er 20 uker på vei med en liten gutt...og sånn var det.. alt iorden med babyen, og jeg satt igjen med det største sjokket...
så slik gikk det med min opplevelse av spiral....

hadde vært spennende å høre om andre med slike opplevelser....

lykke til  i allefall...
 


radiante skrev:
hei, hvordan går det med deg?? er du gravid eller ikke???
jeg fikk satt inn hormonspiral 8.3-11. dette skulle liksom være like sikkert som sterilisering... dette stemmer da iallefall ikke...
Jeg har to jenter 3 og 6 år. og hadde bestemt meg for ikke å få flere barn iallefall med det første..
Jeg har ikke hatt plager eller noen form for gravidsymptomer, men har følt meg sliten, og trøtt og ganske sulten... har ikke lagt på meg, har heller gått ned i vekt... tok en test for to uker siden som var veldig positiv.. tok da kontakt med min gynekolog som satte inn spiral, hun forsikret meg om at jeg måtte være gravid utenfor livmor, og at jeg skulle komme inn for undersøkelse.. det viser seg da altså at jeg er 20 uker på vei med en liten gutt...og sånn var det.. alt iorden med babyen, og jeg satt igjen med det største sjokket...
så slik gikk det med min opplevelse av spiral....

hadde vært spennende å høre om andre med slike opplevelser....

lykke til  i allefall...


Woooow, hva er sjansen for det liksom! Ingen prevensjonsmidler er tydeligvis 100% sikkert! 
 
Spennende å følge med hvordan det går her :) Er tydeligvis ingenting som er 100% sikkert....
 
Jeg har å hatt hormonspiral, tok den ut før jul pga jeg var så dårlig.. sånn graviditetsymp. Fikk time hos GU med UL og det viste seg at jeg hadde cyster på eggstokkene, men det gikk vekk, ... det va en form for bivirkning noe som var normalt. + at den satt feil. Så hu blei ganske sjokkert at jeg ikke hadde kommet før...

Var på sjekk om at cystan hadde gått vekk 3 måneder etterpå og da var det ei lita spire der inne på 8 uker :)
 
Back
Topp