Gravid på handletur

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Haha, da jeg var ferdig på jobb i dag skulle jeg bare innom butikken fort for å kjøpe middag. Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha Joikakaker.. For det hadde jeg virkelig lyst på.. Haha...

Jeg ble mer og mer sulten før jeg kom meg inn på butikken, så jeg endte opp det ALT dette:

Merk dere at det er to poser med chips, en pæreis, pluss to bokser med iskrem... HAHA..

IMG_1598.JPG

Hehehe, så veldig kjent ut ja! Her må jeg bare sende mannen på handling hvis ikke tar jeg med meg alt hjem

hahaha herlig :D
HAr blitt flink til å spise en liten matbit før jeg handler! meen..kan vel bli en liiiten ekstrating da og :P PRøver å holde meg til den lille eventyrsjokoladen som ofte ligger atme kassene :P

Haha, ja du kan si at det ble mer enn en ekstra ting med meg i dag.

Det endte med at jeg spiste joikakakene som planlagt, og ble veldig kvalm. Så nå orker jeg ikke noe mer.. :p

Får spise litt i morgen også da..

Haha, da jeg var ferdig på jobb i dag skulle jeg bare innom butikken fort for å kjøpe middag. Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha Joikakaker.. For det hadde jeg virkelig lyst på.. Haha...

Jeg ble mer og mer sulten før jeg kom meg inn på butikken, så jeg endte opp det ALT dette:

Merk dere at det er to poser med chips, en pæreis, pluss to bokser med iskrem... HAHA..

Vis vedlegget 39032

Ja ja, ikke værst da :) du husket å få med deg en boks joikakaker hehe :p

Back
Topp