Gravid på dag 200!!!

Lille 2016

Glad i forumet
Jiiises...det er lenge!!!
28+4 og lillebebsen har lagt seg i tverrleie!
Barn nummer 4 med god tumleplass og heeeelt sikkert god tid til å legge seg til rette i hodeleie,før fødsel! ;)

Jente eller gutt!? Det er en overraskelse,men nå er jeg såååå nysgerrig på hvem huleboer'n er!
Kan nesten ikke holde ut spenningen! :)

God dag til alle,preggy-peggy's! :)

201 dager idag :) Mini lå i seteleie igår, men fortsatt mange uker igjen å snu seg på da :)

Dag 211 her, og babyen snur seg flere ganger for dag. :P

Nr 4 her også:) 225 dager gravid her:joyful: sitter i seteleie foreløpig, men snur seg enda så håper han finner riktig vei snart:)

Her ventes også nr 4 og vi vet ikke kjønnet. Utrolig spennende denne gangen :)
Det nærmer seg veldig...... :D
Nei,så moro å være "i samme båt" som noen! Tommel opp! :)

Hva har dere fra tidligere?
Tre gutter her...;)

Dag 223 her, straks 224:p (om 40min:p) det er nr 1 her. Vi vet heller ikke kjønn. Jeg er så spent!:)

Her er vi på dag 216... Blir en liten gutt. Han har ligget med hode ned stort sett hele tiden egentlig, men nå er jeg litt usikker fordi han har romstrert veldig det inne den siste tiden og bevegelsene kjennes litt annerledes ut... Skal på UL igjen i uke 33 så da blir det spennende å se :)

Vi har to gutter og ei jente. Snuppa har veldig lysst på en søster ❤️
Blir så spennende i april :)
Har du noen følelse på hva du får?
Ååå...da har du opplevd og erfart begge kjønn!:)

Har så lyst å si at jeg tror det er ei jente,alt er så annerledes i denne graviditeten! Meeeen i det jeg sier det høyt,så føles det som jeg lyver! Tihi...jeg vet ikke om jeg ønsker jente mer enn gutt heller,men kunne trengt "ei på laget"!;)

Hva tror du selv? Har dine sv.skap vært ulike når det kom gutter eller jente? :)

221 dager her:) Venter nr.3. Jenta i magen ligger enn så lenge i seteleie. Går virkelig mot slutten nå ja!:)
Oi...da blir det spennende å se hvilken vei hun vil hilse på verden på! ;) Masse lykke til...håper hun snur seg selv! :)

Ååå...da har du opplevd og erfart begge kjønn!:)

Har så lyst å si at jeg tror det er ei jente,alt er så annerledes i denne graviditeten! Meeeen i det jeg sier det høyt,så føles det som jeg lyver! Tihi...jeg vet ikke om jeg ønsker jente mer enn gutt heller,men kunne trengt "ei på laget"!;)

Hva tror du selv? Har dine sv.skap vært ulike når det kom gutter eller jente? :)
Blir spennende å se om det er jenta som kommer hos deg :)
Jeg har vært ganske lik med alle 3 så klarer liksom ikke å gjette meg til hvilket kjønn det er denne gangen :)
Men hadde vært gøy med ei jente da, så hadde jeg hatt to av hver ❤️

Back
Topp