Gravid på 17. mai??

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Isåfall lurer eg på kva du skal gå med! :-D (Link til tipser veldig ønska) :P

Eg begynner å slite (og stresse) no :P
Samtidig har eg fint lite lyst å gå med kjole, for alt eg har lagt på meg i svangerskapet har lagt seg på lår og leggar (og natrulegvis på magen:P) :P
men skal også i dåp i slutten av mai, så eg må vel kanskje ha kjole..... *sukk*

Ja, var en og en halv mnd. til min termin da. Jeg er normal vektig og hadde en fin spiss mage. :)

Brukte en ikke utringet kjole i gammelrosa. Gikk til litt over knærne, så hadde jeg en hvit tykk tights under. :) Og en hvit kort jakke med halvlange ermer. :)

Fikk mye skryt over antrekket. og magen kom godt frem.

eg har kjøpt meg en fersken-farga trikot kjole som former seg fint over magen.  men det var superflaks at man fant den, var på ombyggingssalg.     det som eg kommer til slite med er finne ei strømpebukse eller tights som vil bli fint til.... 
det er jo en del fine og tøyelige kjoler i butikkene no, så du får ta deg en tur 

jeg prøvde bunaden i stad, og den passer... nå.  Har beltestakk, så livet er jo høyt og jeg trenger ikke stramme beltet så innigranskauen...
Om den passer 17 mai er jo en annen sak, men jeg har heldigvis litt tid til å evt finne noe annet..
Skal i bryllup 19.mai, så det jeg går med 17., blir også antrekket 19. :)

Jeg surna for at jeg var så hoven i bena at jeg kun fikk på meg crocs, så jeg satt i sofaen og spiste meg enda feitere den gangen jeg var høygravid 17. mai. 

Hadde termin rundt de tider i fjor, gikk i tunika og tights og lave ballerinasko. Var litt over middels grinete for hadde gått over termin og var LEI, så var ikke stort jeg viste meg utendørs. Var litt rundt hos familie og lignende.

Dette gikk jeg med når jeg gikk med LJ .. Har en svart skjorte og en tynn vårbukse som jeg kan gå med :) I omtrent samme farge som denne ..

Jeg gikk med regntøy (i størrelse elefant)...
Ellers hadde jeg egentlig på en svart penbukse og en hvit bluse. 

Dollface skrev:
jeg prøvde bunaden i stad, og den passer... nå.  Har beltestakk, så livet er jo høyt og jeg trenger ikke stramme beltet så innigranskauen...
Om den passer 17 mai er jo en annen sak, men jeg har heldigvis litt tid til å evt finne noe annet..
Skal i bryllup 19.mai, så det jeg går med 17., blir også antrekket 19. :)

Fekk brukt bunaden i dåp tidligare i vinter, men det var så vidt:P

Jeg var 5 mnd på vei og larte å presse meg inn i bunaden hehe.
Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg tatt en vanlig sommerkjole som kan romme det meste :p

*Prinsessa skrev:
Jeg var 5 mnd på vei og larte å presse meg inn i bunaden hehe.
Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg tatt en vanlig sommerkjole som kan romme det meste :p

Jaa.... eg hadde kunne brukt kjolen eg brukte på julafta med førsteman....... Dersom eg ikkje hadde klart å fått svart sigarettglo merke på den.... 2 plasser!! etter fest med promille :P

jeg gikk høygravid for 3 år siden på 17 mai og gikk med tights og vid genser..

Jeg pressa meg inn i min Telemarksbunad for snart 2 år siden. Fikk kneppet den igjen mens pusta skikkelig hardt ut. Etter kun 50 min svima jeg av, så det var ingen god idé. I år har jeg kjøpt meg en sommerkjole for gravide. Blir vel å bruke strømpebukse eller tights under, kommer an på temperaturen. Kler meg behagelig denne gangen :)

Jeg har bestilt denne http://www.bubbleroom.no/nn/dame/vila/kjoler/ardun-dress-pearl-blush
Planer om at den skal brukes i både bryllup og dåp. Er ikke så diger enda, men er jeg heldig klarer jeg kanskje å passe den i august også (mer bryllup). 
De har mange andre nydelige kjoler inne på den sia også! Syns kjolen jeg har kjøpt ser mer rosa ut i virkeligheten enn på bildet (så den i butikk først i alt for liten str:P)

Back
Topp