Gravid påØvre Romerike?

Lille_Plutt

Andre møte med forumet
Lurer på om det er noen gravide på Øvre Romerike her inne? :)
Er ofte inne og kikker her, termin 15.4, men kunne tenke meg og treffe noen som er i fra nærheten av her :)
Jeg kan nås på mail om noen ikke liker og blotte seg ut her ;)

junefagerlid@hotmail.com :)

Jeg bor på Øvre Romerike ;) Råholt. Du da? Blir gjerne med på treff. Gjorde det sist med novmebergjengen09:)

bor i nes :)

Så artig, bor på Borgen/Kløfta :)

Et treff kunne vært artig ja :)

Er sykemeldt for øyeblikket, hva med dere?

Jeg bor på Dal/Mogreina.

Jeg bor også i nes.:) Årnes:P

Jeg er fortsatt i 100% jobb, men har vinterferie i neste uke. Kansje vi kunne treffes på jessheim sentret? Hva sier dere til det jenter?

Jeg bor også i Nes. Er gjerne med på et treff etterhvert. Jeg jobber også 100% foreløpig, har også vinterferie neste uke, men da reiser jeg "hjem" til Trøndelag så da kan jeg nok ikke være med.

Vi skal alle ut i permisjon snart så kansje lettere å få til et treff da?

Det hadde vært gøy om vi kunne treffes, selv om noen fremdeles er i jobb. Jeg har mulighet neste uke jeg også, og det virker som om Jessheimsenteret er et greit møtepunkt? Kan vi ikke prøve vi som kan, også kan vi prøve og få til ett til senere, når fler kan? :) Hadde vært gøy og fått til før alle barna blir født ;) Jeg er forresten sykemeldt, så alle tidspunkter passer forsovidt ;)
Forlsag til dag neste uke?

jeg er med på treff... går ut i permisjon 20 mars, men er klar for å møtes før det.. neste uke har jeg masse planer, skal hente barnevogn i sverige og ut på shopping med svigemor i tilegg til jobb.. . hva med tirsdag 28 februar på jessheim?

dere må gjerne ta en annen dato som passer for dere.
jeg kom bare med et forslag... :) men koselig om vi får det til, å at det passer for flere :)

Noen som er klare for et treff??? kom med forslag til dato :) hadde vært gøy om alle fortalte litt om seg selv, termin, sykehusvalg osv..

Noen som er klar for treff til uken?
Vi kan godt snakkes via Face om det er lettere, jeg er ingen reecer her inne ihvertfall.... ;)June Fagerlid her, legg meg til og så lager jeg en link der ;)
Jeg er :

June, 28 år, termin 15.4, og har søkt fødeplass på AHUS. Detter er andre svangerskapet, fødte 1. på Ahus og var veldig fornøyd med det ;)

Bor i Nannestad. Kan gjerne bli med på treff, men jobber 100 % enda.

Back
Topp