Gravid, Ovitrelle eller kjemisk?

Rødtopp1

Andre møte med forumet
Hei! Vi har akkurat gjennomført vårt første forsøk med assistert befrukning. Det ble ICSI for vår del.

Jeg satte Ovitrelle lørdag 27. Januar, hadde uttak mandag 29. og satte inn en Morula fredag 2. Februar.

Jeg skal ta blodprøve mandag 12. og egentlig ikke graviditetstest før onsdag 14. Jeg klarte ikke å vente lenger og tok en CB Digital early detection test i dag tidlig som var positiv. Det står at sensitiviteten på testen er 25. Er det sannsynlig at dette er Ovitrelle eller kjemisk, eller kan jeg være gravid? xsmile9
Jeg glemte selvfølgelig å teste for noen dager siden for å forsikre meg om at Ovitrelle var ute av kroppen.
:anyone
 
Hei! Vi har akkurat gjennomført vårt første forsøk med assistert befrukning. Det ble ICSI for vår del.

Jeg satte Ovitrelle lørdag 27. Januar, hadde uttak mandag 29. og satte inn en Morula fredag 2. Februar.

Jeg skal ta blodprøve mandag 12. og egentlig ikke graviditetstest før onsdag 14. Jeg klarte ikke å vente lenger og tok en CB Digital early detection test i dag tidlig som var positiv. Det står at sensitiviteten på testen er 25. Er det sannsynlig at dette er Ovitrelle eller kjemisk, eller kan jeg være gravid? xsmile9
Jeg glemte selvfølgelig å teste for noen dager siden for å forsikre meg om at Ovitrelle var ute av kroppen.
:anyone

Ovitrelle skal jo være ute av kroppen nå, men kan visst likevel henge lengre i hos noen. Hvis du hadde tatt test med strek, kunne du jo sett om streken var sterk eller svak. Hvis den var sterk, ville jeg nok tenkt at du er gravid siden det er såpass lenge siden sprøyta. Kjemisk vet man ikke om det er så tidlig, dessverre. Håper at du er gravid! :-)
 
CB early detection har gitt meg falsk positiv to ganger, så den stoler ikke jeg på.

Når det er sagt, er en ( annen )pos test nå muligens ekte positiv, men umulig å vite når du ikke har testet ut ovitrellen. Test med strimmel og se etter økning. Øker det i styrke er det mest sannsynlig graviditet.

Krysser fingrene for deg.
 
CB early detection har gitt meg falsk positiv to ganger, så den stoler ikke jeg på.

Når det er sagt, er en ( annen )pos test nå muligens ekte positiv, men umulig å vite når du ikke har testet ut ovitrellen. Test med strimmel og se etter økning. Øker det i styrke er det mest sannsynlig graviditet.

Krysser fingrene for deg.

Tusen takk. Prøver igjen i morgen :-)
 
Last edited:
Ovitrelle skal jo være ute av kroppen nå, men kan visst likevel henge lengre i hos noen. Hvis du hadde tatt test med strek, kunne du jo sett om streken var sterk eller svak. Hvis den var sterk, ville jeg nok tenkt at du er gravid siden det er såpass lenge siden sprøyta. Kjemisk vet man ikke om det er så tidlig, dessverre. Håper at du er gravid! :)

Får prøve ut det. Tusen takk :-)
 
Back
Topp