Gravid outfit

PK88

Blir kjent med forumet
Flere som alt begynner å kjenne buksene stramme?
Har du et plagg du bare MÅ ha?
Jeg husker sist graviditet da var det noen HM bukser alle skulle ha. de gikk inn nede hatte litt "sleng" og bredt belte oppe. Var ikke en gravid bukse i utgangspunktet, men en yogabukse.

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi deler våre outfit of the day og outfit som inspirerer oss!

Legger ved noen bilder slik jeg "typisk går om dagen. Mye poncho, skjerf, cardigan, blaser, loosfit oppe og stramme bukser.

:)

Vedlegg

• BeFunky Collage.jpg
    BeFunky Collage.jpg
    175,8 KB · Visninger: 127
b30c17c31768d796217b6540022615fa.jpg

Sånn går jeg mye også.

Cubus har noen bukser som er vide og goe, men de blir fort stygge I vask..

Jeg går som regel i oversized gensere og strømpebukse og støvletter uten hæl. Vide kjoler som når like over kneet liker jeg godt også, gjerne med en ull cardigan over. Har ikke så mye å velge i for tiden da en liten haug ble tove. Bruker til vanlig stramme kjoler også. Er ikke glad i bukser :)

Jeg går nesten utelukkende i kjoler og strømpebukse til vanlig uansett, så ingen forandring her. Dette er jo veldig behagelig samtidig som man føler seg fresh:) Prøvde en bukse her om dagen - altfor stram. Har bare lagt på meg 1 kg., men merker jeg er veldig sensitiv for alt som strammer på magen. Skal straks gå til innkjøp av gravidstrømpebukser, de sitter så godt over magen:)

Jeg går som regel i oversized gensere og strømpebukse og støvletter uten hæl. Vide kjoler som når like over kneet liker jeg godt også, gjerne med en ull cardigan over. Har ikke så mye å velge i for tiden da en liten haug ble tove. Bruker til vanlig stramme kjoler også. Er ikke glad i bukser :)
Høres kjempe pent ut. Selv har jeg en fasong som gjør at oversize og løstsittende genserkjoler ikke ser så bra ut på. Jeg elsker når andre går i det da <3.

Jeg går nesten utelukkende i kjoler og strømpebukse til vanlig uansett, så ingen forandring her. Dette er jo veldig behagelig samtidig som man føler seg fresh:) Prøvde en bukse her om dagen - altfor stram. Har bare lagt på meg 1 kg., men merker jeg er veldig sensitiv for alt som strammer på magen. Skal straks gå til innkjøp av gravidstrømpebukser, de sitter så godt over magen:)
Høres ut som du kler deg pent =) Jeg får ta meg en runde i skapet å få en oversikt hva jeg har åsså ta meg en tur på shopping snart tror jeg ;)

Jeg har shoppa :D Kjøpte to gravidbukser, men får meg ikke til å bruke dem enda (selv om alle bukselinninger er vonde på den litt hovne magen) . Og et par gravidtopper. Kjøpte et par floydbukser, de passer veldig godt nå en periode vil jeg tro, vide og gode i linningen :) Og så er jeg egentlig ei kjolejente, så det ble noen kjoler som sikkert bare blir finere og finere når magen blir større :)

Jeg kjøpte en oversized poncho-/jakketing på Zara i dag. Sykt digg å få på seg noe som ikke strammer over puppene:D

Jeg har shoppa :D Kjøpte to gravidbukser, men får meg ikke til å bruke dem enda (selv om alle bukselinninger er vonde på den litt hovne magen) . Og et par gravidtopper. Kjøpte et par floydbukser, de passer veldig godt nå en periode vil jeg tro, vide og gode i linningen :) Og så er jeg egentlig ei kjolejente, så det ble noen kjoler som sikkert bare blir finere og finere når magen blir større :)
Åh det er gøy! Gleder meg til magen vokser litt. Nå ser jeg bare oppblåst ut :P

Ahh, sorg at buksene allerede er stramme i livet! Glad i vanlige bukser ❤️ Er ikke glad i mammabukser,joggebukser eller thights

Back
Topp