mamma_86 Elsker forumet 23 Mar 2008 #1 Når man er ca 5 uker på vei.. Er det riktig og ha nesten konstant vondt i magen... Klare og stå oppreist i 5-10 min før man må sette seg ned??? Kanh ikke huske at jeg hadde sånn med førtse...
Når man er ca 5 uker på vei.. Er det riktig og ha nesten konstant vondt i magen... Klare og stå oppreist i 5-10 min før man må sette seg ned??? Kanh ikke huske at jeg hadde sånn med førtse...
LilleBall Forumet er livet 23 Mar 2008 #2 Jeg syns at vis dette vedvarer tar du kontakt med lege.. Bedre og ringe en gang for mye ell en gang for lite..
Jeg syns at vis dette vedvarer tar du kontakt med lege.. Bedre og ringe en gang for mye ell en gang for lite..
Floken Forumet er livet 23 Mar 2008 #4 det er spørs hvordan vondt det er.. men hadde kontaktet lege om du beskymrer deg
X x1xlillypie Flørter med forumet 23 Mar 2008 #6 jeg har det sånn enda[8D] verre denne gangen enn første. men blir vel bedre etterhvert. har det hele veien rundt
jeg har det sånn enda[8D] verre denne gangen enn første. men blir vel bedre etterhvert. har det hele veien rundt
munter Forumet er livet 23 Mar 2008 #7 Er du bekymret synes jeg du skal kontakte lege, er ikke bra for hverken deg eller barnet at du går rundt å er bekymret.[;)]
Er du bekymret synes jeg du skal kontakte lege, er ikke bra for hverken deg eller barnet at du går rundt å er bekymret.[;)]
R Regan Forumet er livet 23 Mar 2008 #8 Livmoren min begynte ikke å gjøre vondt før jeg var 12-13-14 uker på vei. Da var det skrekkelig vondt til tider, klarte så vidt å puste...
Livmoren min begynte ikke å gjøre vondt før jeg var 12-13-14 uker på vei. Da var det skrekkelig vondt til tider, klarte så vidt å puste...