Heihei, jeg er helt ny i dette forumet, og helt ny i rollen som kommende mamma.
Fra starten av graviditet har jeg lagt på meg mer enn jeg hadde forventet, har også sluttet å snuse som kan påvirke. Mange sier dette ikke skal være et fokus, men jeg kjenner jeg er redd for å legge på meg for mye, så det går utover barnet negativt.
Jeg er i uke 8+1, og hatt en vektoppgang totalt på 6.5 kg. Føler jeg har fått litt gravidmage, men muligens bare oppblåst også
Hva er deres forhold til vektoppgang så tidlig i svangerskap, og har dere begynt å se endringer på kroppen?
Fra starten av graviditet har jeg lagt på meg mer enn jeg hadde forventet, har også sluttet å snuse som kan påvirke. Mange sier dette ikke skal være et fokus, men jeg kjenner jeg er redd for å legge på meg for mye, så det går utover barnet negativt.
Jeg er i uke 8+1, og hatt en vektoppgang totalt på 6.5 kg. Føler jeg har fått litt gravidmage, men muligens bare oppblåst også
Hva er deres forhold til vektoppgang så tidlig i svangerskap, og har dere begynt å se endringer på kroppen?
. Men, er grønn frem til rundt kl 14 da
Men dette blir mitt 4 barn og jeg legger alltid på meg masse de første månedene, jeg blir helt ekstremt sulten også er det akkurat som om kroppen bare tar til seg absolutt alt og slutter å forbrenne
Men det roer seg etter hvert, og jeg tror det beste vi kan gjøre er å prøve å spise sunt og det vi føler vi trenger, men huske å holde litt igjen og ikke nødvendigvis spise for to. Men altså mange legger på seg kjempe mye selv om de spiser som vanlig så det er ikke så lett å styre alltid det her....