Gravid og vegeterianer!

1.gangsRHR

Betatt av forumet
Hei!
Jeg er litt over fem uker på vei, og prøver å være flink til å finne ut av smarte tips til hva en bør innta av mat og ikke.
Jeg er vegeterianer, spiser ikke fisk og kjøtt- men jeg drikker litt melk og spiser melkeprodukter. Egg spiser jeg også.
Jeg tar folsyre, vitamin D og omega3 hver dag. I tillegg tar jeg en proteindrikk hver morgen.
Er det andre ting jeg også bør være flink til?
Tar i mot tips! :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei!
Jeg er litt over fem uker på vei, og prøver å være flink til å finne ut av smarte tips til hva en bør innta av mat og ikke.
Jeg er vegeterianer, spiser ikke fisk og kjøtt- men jeg drikker litt melk og spiser melkeprodukter. Egg spiser jeg også.
Jeg tar folsyre, vitamin D og omega3 hver dag. I tillegg tar jeg en proteindrikk hver morgen.
Er det andre ting jeg også bør være flink til?
Tar i mot tips! :)

Sent from my iPad using BV Forum
Hei!
Som gravid tenker en ofte ekstra over hva en spiser og hva som er godt for barnet i magen. Det høres ut som du er en bevisst kvinne, som har sørget for å få i deg folsyre , d-vitaminer og omega3. Jeg vil råde deg til å spise mest mulig allsidig, slik at du får i deg de ulike vitaminer, proteiner og mineralene som kroppen har behov for. Grønnsaker og kornprodukter som er rike på jern er viktig i svangerskapet. Lykke til! Hilsen Elin

Back
Topp