Gravid og vaske med klor eller salmiak?

MiniPuselabb

Elsker forumet
Ossen er det og bruke sånne vaske middler når mann er gravid? vet de ikke skal blandes:P men skader det babyen og vaske med for eks klor?

jeg vet desverre ikke, men selv blir jeg skikkelig kvalm av sterk lukt, så her skal sambo få vaske veggene i leiligheten vi skal flytte inn i[;)]

Man skal jo helst ikke bruke så masse slike stoffer når man er gravid.. men altså, sånn jeg tenker, det er grense for hvor mye husarbeid mannen synes er nødvendig.. Jeg derimot er litt mer hypokonder, og da blir det til at jeg gjør det likevel! Og på badet må salmiak brukes! Jeg holder somregel genseren foran munnen og nesen når jeg heller det oppi, og lufter så godt jeg kan! Man kan jo ikke leve i dritt i 9 mnd'er heller [8|]

Ellers i huset bruker jeg bare Ajax med sitronduft! Tror ikke den er like skadelig som klor og salmiakk!

Jeg vasker med begge deler. Men da med vinduet og døren på vidt gap, så god utlufting.

ORIGINAL: anahen

Jeg vasker med begge deler. Men da med vinduet og døren på vidt gap, så god utlufting.

tror det skal gå bra ja, når det er god lufting. Problemet mitt er bare det at jeg har ganske god luktesansa fra før av, som nå er ti gang så god, så jeg blir så kvalm når det er sterk lukt, uansett hva det er egentli..

Back
Topp