gravid og utdrikningslag...

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei :)
Jeg skal gifte meg i November og har 2 forlover'e som ikke blir helt enige om hva de skal planlegge for meg :P
Så da sitter jeg her og lurer på om noen her har noen gode ideer, som ikke koster så mye :)

Jeg skal jo ikke planlegge, men finner jeg noe som faller i smak, så har jeg lov å ytre mitt ønske :)

Og ja, jeg bor ut i huttiheita med 2 timer til nærmeste by :P

hehe..skikkelig huttiheita? Lei en lavvo- sett opp inni skauen,bål,gitar og allsang:) masse digg en kan grille på bål og med medbragt drikke trenger det ikke koste allverden!
En kan overnatte i lavvoen også- alle må bare ta med underlag og sovepose.

Jeg er sikkert litt "gammel" for jeg ville heller hatt en sånn kosekveld med venner enn å bli kledd ut for å vandre på kjøpesenteret..(som mange gjør her hihi..)
Lei inn et par kjekke "cowboyer" som kan dukke opp med en eller annen overraskelse?

I og med at du er ganske gravid på den tiden, ville jeg nok ikke ønsket for mange aktiviter, men kanskje du kunne fått en massasje el noe sånt..det trenger jo ikke koste all verden..men kanskje vanskelig når man bor i huttiheita:)

Jeg hadde nok villet invitert jentene hjem til en av oss. Hatt 3 retters middag, med masse lys og koselig stemning. Forloverne kan på forhånd ordne spm som din forlovede skal svare på, også må du prøve å gjette hva han har svart..da er det jo litt artig med spm som er litt på kanten. Jentene kan ha med seg enten en gave el et sitat også skal du prøve å gjette hvem som har kjøpt gaven el skrevet sitatet.

Jeg er ikke så fan av utdrikningslag som blir til et utdritningslag, jeg vil heller at det skal være en koselig og artig fest for alle involverte, men litt utdritning er jo lov..:)

Lykke til med både utdrikking og bryllup:)

Dere kan jo gjøre en dag utav det, kjøre de to timene inn til byen og skjemme deg bort på en Spa eller noe liknende. Og så noe god mat etterpå? Hvis dere bor langt fra byen så gjør dere kanskje ikke slikt så ofte.

Back
Topp