Gravid og trening

tipp

Forumet er livet
Er plusteslig blitt gravid[:D] Fant ut av det på tirsdag. 10 uker på vei[:)]

Men spørsmålet mitt er.Jeg har drevet å steppet litt, og jeg lurer da på om jeg kan fortsette med det. Noen med erfaring?

For det første; GRATTIS MED SPIREN [:D]
For det andre; tror nok du fint kan steppe/trene en god stund til [:)] Det er egentlig ingen grunn til panikk med mindre man har graviditetsplager som gjør det vondt å være i fysisk aktivitet. Tvert i mot har man bare godt av det [:)]

Tror det er en tommelfingerregel at Hvis det ikke føles bra ut, så får man heller la det være.. eller no sånt [8D] Man kjenner jo selv på kroppen om det er ubehagelig eller ikke.

Det eneste er at man i starten (og sikkert litt utover i graviditeten også) bør være litt obs på å ikke ta i for hardt, men heller passe på at man ligger litt under makspuls og ikke tar'n heeelt ut.

Så du kan nok fint steppe en goood stund til med god samvittighet, til fordel for både deg og barnet [:)] Husk bare på å få i deg nok vann og kanskje ta litt småpauser innimellom når du kjenner at pulsen er veldig høy.

ORIGINAL: tipp

Er plusteslig blitt gravid[:D] Fant ut av det på tirsdag. 10 uker på vei[:)]

Men spørsmålet mitt er.Jeg har drevet å steppet litt, og jeg lurer da på om jeg kan fortsette med det. Noen med erfaring?

Gratulerer med spiren[:D][8D]
Det er ikke noe farlig å trene litt. men vi skal ikke overanstrenge oss[:D]
Lykke til[:D]

Tusen takk[:)] Vi er super glade[:)]

Fint å høre at jeg kan trene. Er trening idag[:)] Og jeg kommer nok ikke til å holde på lengre enn til slutten av mai om jeg klarer det[:)] 

den er go. Takk for svar[:)]

Takk[:)]

Back
Topp