Gravid og travel..?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Det er mandag morgen, og jeg har en skikkelig travel uke foran meg, men jeg sliter med å få noe gjort. Syns jeg går rundt i en boble og vil helst bare ligge på sofaen. Er det graviditeten? Andre som har det sånn?

Jeg er litt sånn jeg og, vil helst bare tenke på babyen og framtiden og skyver bare skolearbeidet langt unna :P

Bebi86 skrev:
Jeg er litt sånn jeg og, vil helst bare tenke på babyen og framtiden og skyver bare skolearbeidet langt unna :P

Sant? Ikke lett å finne motivasjonen! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det heller, må vel bare prøve å komme igjennom det.. Men blæh! ;)

Nei du jeg er fyrkelig lite travelt opptatt! Går hjemme og sliter ut sofaen min, men skulle ønske jeg hadde enrgi og form til å kunne ha en del planer og vere litt travel ;)

*Go`Jenta* skrev:
Nei du jeg er fyrkelig lite travelt opptatt! Går hjemme og sliter ut sofaen min, men skulle ønske jeg hadde enrgi og form til å kunne ha en del planer og vere litt travel ;)

Gresset er alltid grønnere på den andre siden! :) Hvis du ikke er i form, så har du lov å slite ut sofaen så mye du vil! Men håper selvsagt du føler deg bedre snart! Dette skal jo være det snille trimesteret!

Samme her. Jobber fullt og vel så det og etterrmiddagene går i fritidsaktiviteter og oppfølging av barn. Når barna er i seng kl 21 så sovner jeg på sofaen. Har ikke lyst til noe. Bare være hjemme å ikke gjøre noen ting.

Jeg har det travelt hele tiden, så skjønner hva dere mener!!
Jobbet 100% fram til uke 22, nå er jeg sykemeldt 36% pga. bekkenløsning!
Bekkenet er blitt mye bedre, men er fortsatt lange dager! 3 dager i uken er jeg ikke hjemme før halv fem. Da har jeg jo startet senere på dagen, men er liksom så sent å komme hjem :P

Nova skrev:
Samme her. Jobber fullt og vel så det og etterrmiddagene går i fritidsaktiviteter og oppfølging av barn. Når barna er i seng kl 21 så sovner jeg på sofaen. Har ikke lyst til noe. Bare være hjemme å ikke gjøre noen ting.

Samme her også.. Bortsett fra at jeg går å legger meg i 21-22tiden.. skikkelig sosial for tiden ja..

Back
Topp