Hva kan jeg ta/gjøre????
Jeg holder på å krepere!!!!!!!!
Jeg holder på å krepere!!!!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det et apotek som er åpent? Der kan du rådføre deg om hvilken smertestillende du kan bruke.Tror d er betennelse. Har ikke råd til tannlege vakta..paracet hjelper ikke
![]()
Desværre visst de e betennelse så hjelper væl ikkje paracet . Da må du till tannlegevaktenTror d er betennelse. Har ikke råd til tannlege vakta..paracet hjelper ikke
![]()
Tror d er betennelse. Har ikke råd til tannlege vakta..paracet hjelper ikke
![]()
Ja, er en tann, som er øm og "hoven" i området rundt, som jeg ikke kan komme nær engang, så ingen tvil om at det er tanna...Jeg hadde mye "tannverk" under gravidetet. Fikk påvist kronisk tette bihuler/kronisk bihulebetennelse. Slimhinnene øker i volum under graviditet grunnet økt blodgjennomstrømming, så det er ikke unormalt at det kan være bihulene. Er det vondt kun et sted?
uff.. nei da er det ikke tvil..Ja, er en tann, som er øm og "hoven" i området rundt, som jeg ikke kan komme nær engang, så ingen tvil om at det er tanna...
Takk♡♡♡uff.. nei da er det ikke tvil..kom deg til vaktapoteket og rådfør deg der. Vil tro ibux hjelper bedre enn paracet da ibux er betennelsedempende. God bedring!
nei det glemte jeg av..Takk♡♡♡
Ja, men ibux skal man ikke ta som gravid, og HVERTFALL ikke med astma og når halve familien har mage/tarm sykdommer, så får ikke lov å ta det :-(
Hør om noen har Corsodyl i
Nærheten eller prøv å få hvert innom et apotek.
Har tannlegeskrekk men ofte betennelse i visdomstenner, corsodyl hjelper hver gang.
Man kan også bruke annet munnskyllemiddel med klorhexidin eller corsodyl gel. God bedring
Jeg har Pinex Forte..? Kan det gå?Du kan ta paralgin forte om du har det liggende.