Gravid og tannlege

hvorfor skulle du få det?

-=[herq]=-

hvorfor skulle du få det?

-=[herq]=-

Fordi man som gravid får svekket tannhelse og blir oppfordret til å gå til tannlege. Det var gratis tidligere (i følge min mor), men jeg aner ikke noe om hvordan det er nå, derfor spør jeg her ;)

....aldri hørt om:eek:

-=[herq]=-

Det har ikke jeg opplevd hvertfall..!!vet det var slik tidligere,men ikke nå desverre!Burde vært sånn...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, det er leenge siden den ordninga forsvant. Da var det gratis sjekk til gravide. Spurte jordmor om det samme da ei på jobb påsto at det var gratis :)

hvordan er det egentlig med tannlege? jeg har utrolig tannverk, å klarer ikke dra til tannlege uten narkose

hvordan er det egentlig med tannlege? jeg har utrolig tannverk, å klarer ikke dra til tannlege uten narkose

Jeg vet ikke hvordan det vil være. Men jeg var hos tannlegen, bare for en sjekk, da tok jeg ikke røntgen. De bare sjekket uten det. Hadde ingen hull, så ble ikke et problem videre.

Men vet du at du har hull? Kan jo være at du har blottede tannhalser, eller hva de kaller det. Slik at du reagerer på mat og drikke, varmt og kalt? :/
Da jeg hadde det, smørte bare tannlegen noen utenpå og det ble mye bedre :)

Jeg dro til tannlegen for litt siden med litt tannverk, men han ville ikke trekke pga at det var en liiiten risiko for fosteret. Spør tannlegen du :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg vet ikke hvordan det vil være. Men jeg var hos tannlegen, bare for en sjekk, da tok jeg ikke røntgen. De bare sjekket uten det. Hadde ingen hull, så ble ikke et problem videre.

Men vet du at du har hull? Kan jo være at du har blottede tannhalser, eller hva de kaller det. Slik at du reagerer på mat og drikke, varmt og kalt? :/
Da jeg hadde det, smørte bare tannlegen noen utenpå og det ble mye bedre :)
Jeg har egentlig litt kronisk hull, så jeg klarer ikke dra til tannlegen for sjekk en gang .

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp