Angel33
Blir kjent med forumet
Hei
jeg er 8 uker gravid og er sykemeldt pga at jeg føler meg veldig syk. Aldri følt meg så dårlig i hele mitt liv!! Jeg er utrolig plaget med enorm kvalme hver dag og må kaste opp av og til. Men så er jeg plaget med smerter også. Ble innlagt på sykehuset pga intense smerter. Det trodde på det var overstimulering. Det var mye veske i buken når jeg var på ultralyd. Måtte på sykehuset igjen i ettertid pga smerter. Enda er jeg plaget med smerter men de er ikke så intense men veldig ubehagelig! Jeg er sykemeldt tom idag men vurderer å ta meg en tur til fastlegen min i morgen for jeg er ikke i stand å jobbe. Jeg jobber med psykisk utviklingshemmende og de er veldig tunge brukere. De kan slå hardt osv. Har bedt om tilrettelegging to ganger. De skulle finne en løsning og ta kontakt med meg meg men har ikke hørt noe enda. Jeg vil jo gjerne jobbe men det er så vanskelig når jeg er så dårlig. Jeg er fullstendig klar over at graviditet ikke er noe sykdom men gud jeg føler meg skikkelig syk. Hva hadde dere villa gjort i denne situasjonen. Er skikkelig fortvilet pga jobben. Jeg er ikke fast ansatt. Har kontrakt tom ut året. Er jo redd for å stå uten jobb fra ny året pga mye fravær..