Gravid og sydentur

LilleMy86

Elsker forumet
Er det mange av dere som skal til syden nå i sommer? Hvor skal dere?
Er det noe spesielt dere pakker med og tenker på i forhold til turen når dere er gravide?
Skal begynne å pakke nå, men vet ikke helt om jeg må tenke på noe ekstra nå når jeg er gravid :)

Litt mer behagelige klær, altså klær som ikke strammer så mye... Vi skal ikke til syden, men jeg kommer til å tenke litt annerledes i forhold til pakkingen til ferien i år.

Vi skipper syden i år. Er nok mest pga av redselen for å være langt hjemmefra viss noe skjer. Har mistet 2 ganger, så er nok litt ekstra bekymret! Så her går turen til Danmark i år :p

Vi reiser på onsdag i to uker:) Gleder meg. Har ikke tenkt på noe spesielt annet enn å hard sv.skaps papirene og forsikringsbevisene.
Også har jeg kjøpt nye bikinier, for mine passer da selfølgelig ikke... Og solkrem i hele faktor skalaen:)

Dropper syden i år, er så varm for tida at jeg tror temperaturen der nede ville tatt knekken på meg :P blir småturer i norge :)

Ligger i Bulgaria nå :) eneste er og passe på maten du spiser og drikke mye vann og ta med forsikring og alt gravid papir

Vi drar til kypros til fredag. Tenker ikke på noe spesielt utenom papirer og behagelige klær

Vi skal 2 uker til rhodos!

Vi skal 1 uke til kypros i august! Gleder meg veldig! Gravid papirer har jeg ikke tenkt på så fint jeg titta innom her :D

Pakker med meg behagelige klær, ellers ikke noe spes annet..

Kom hjem fra Rhodos i går! Jeg spiste ikke salat, selv om det frista veldig.. Så lenge en ikke veit om den er skikkelig vaska, så frarådes det å spise det, med tanke på toksoplasmose.. Ikke spis rødt kjøtt.. Og skal du spise is, så må det være sånne ispinner, ikke fra store isbokser!
Ta med helsekortet, så står all informasjon der, om det skulle være noe!
Behagelige og løse klær, ellers så er det bare å kose seg og lade batteriene!
God tur :)

Back
Topp