Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det mange av dere som skal til syden nå i sommer? Hvor skal dere?
Er det noe spesielt dere pakker med og tenker på i forhold til turen når dere er gravide?
Skal begynne å pakke nå, men vet ikke helt om jeg må tenke på noe ekstra nå når jeg er gravid
Litt mer behagelige klær, altså klær som ikke strammer så mye... Vi skal ikke til syden, men jeg kommer til å tenke litt annerledes i forhold til pakkingen til ferien i år.
Vi skipper syden i år. Er nok mest pga av redselen for å være langt hjemmefra viss noe skjer. Har mistet 2 ganger, så er nok litt ekstra bekymret! Så her går turen til Danmark i år
Vi reiser på onsdag i to uker Gleder meg. Har ikke tenkt på noe spesielt annet enn å hard sv.skaps papirene og forsikringsbevisene.
Også har jeg kjøpt nye bikinier, for mine passer da selfølgelig ikke... Og solkrem i hele faktor skalaen
Kom hjem fra Rhodos i går! Jeg spiste ikke salat, selv om det frista veldig.. Så lenge en ikke veit om den er skikkelig vaska, så frarådes det å spise det, med tanke på toksoplasmose.. Ikke spis rødt kjøtt.. Og skal du spise is, så må det være sånne ispinner, ikke fra store isbokser!
Ta med helsekortet, så står all informasjon der, om det skulle være noe!
Behagelige og løse klær, ellers så er det bare å kose seg og lade batteriene!
God tur