Gravid og svømming

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Går dere på svømming/gik dere på svømming da dere var gravide? :)

Likte du det?

Gikk en del i svømmehallen under første graviditet, litt under det tredje, og følte det gjorde godt. Da jeg var gravid med andremann fikk jeg på organisert gravidsvømming, men synes ikke det ga meg så mye.

Jeg gikk på svømmetrening i regi av kommunen under sist graviditet :)
Det var veldig kjekt, og godt for kroppen :)

Gikk et par ganger, det var veldig herlig egentlig. Gikk ikke flere fordi jeg slet med mye kvalme/oppkast bare jeg bevegde meg. Hadde gått flere ganger hadde det ikke vært for det.

Svømte litt, skulle gjerne gjort det mer. Godt for kroppen å få beveget seg uten å være tung og godt for hofter og bekken når man har bekkenløsning

Er det jeg også har tenkt på. Har ikke bekkenløsning da, men tenkte det må være dejligt at bevæge sig uden at føle sig tung :)

Gikk en del i svømmehallen under første graviditet, litt under det tredje, og følte det gjorde godt. Da jeg var gravid med andremann fikk jeg på organisert gravidsvømming, men synes ikke det ga meg så mye.

Okay, takk for svar! :D

Svømt masse både sist graviditet og nå, veldig god og behagelig trening :)

Svømt masse både sist graviditet og nå, veldig god og behagelig trening :)

Så bra da, tusen takk! :)

Mit største problem med svømming er jeg er ikke glad i at skulle bade foran andre og skifte klær og sånn, men får bare komme meg over min "frygt". For skal i hvert fald gå på baby svømming :)

Jeg gikk tre ganger i uken og svømte på morgenen fra jeg var 4 mnd på vei frem til dagen før jeg fødte. Det var veldig godt å kunne bevege seg fritt og hjalp for min del veldig mye på smerter i bekkenet. :) Før jeg ble gravid hadde jeg ikke vært i svømmehallen på flere år.

Gikk ikke på svømming da jeg var gravid, men det er noe jeg tenkte på flere ganger at jeg burde gjøre. God trening når man ellers føler seg tung og har vondter her og der :) mulig jeg begynner med det ved neste graviditet. Nå går vi på babysvømming og det er koselig :)

Gikk ikke på svømming da jeg var gravid, men det er noe jeg tenkte på flere ganger at jeg burde gjøre. God trening når man ellers føler seg tung og har vondter her og der :) mulig jeg begynner med det ved neste graviditet. Nå går vi på babysvømming og det er koselig :)

Ja, er jo veldig bra trening egentlig, derfor jeg vurdere det :)
Skal også på babysvømming!

Jeg gikk tre ganger i uken og svømte på morgenen fra jeg var 4 mnd på vei frem til dagen før jeg fødte. Det var veldig godt å kunne bevege seg fritt og hjalp for min del veldig mye på smerter i bekkenet. :) Før jeg ble gravid hadde jeg ikke vært i svømmehallen på flere år.

Har heller ikke vært det i mange mange år, måske 9-10 år tror jeg, er ikke så glad i at skifte klær foran andre nemlig :)

Back
Topp