Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svømte litt, skulle gjerne gjort det mer. Godt for kroppen å få beveget seg uten å være tung og godt for hofter og bekken når man har bekkenløsningGår dere på svømming/gik dere på svømming da dere var gravide?
Likte du det?
Svømte litt, skulle gjerne gjort det mer. Godt for kroppen å få beveget seg uten å være tung og godt for hofter og bekken når man har bekkenløsning
Gikk en del i svømmehallen under første graviditet, litt under det tredje, og følte det gjorde godt. Da jeg var gravid med andremann fikk jeg på organisert gravidsvømming, men synes ikke det ga meg så mye.
Jeg gikk på svømmetrening i regi av kommunen under sist graviditet
Det var veldig kjekt, og godt for kroppen
Svømt masse både sist graviditet og nå, veldig god og behagelig trening
Gikk ikke på svømming da jeg var gravid, men det er noe jeg tenkte på flere ganger at jeg burde gjøre. God trening når man ellers føler seg tung og har vondter her og der mulig jeg begynner med det ved neste graviditet. Nå går vi på babysvømming og det er koselig
Jeg gikk tre ganger i uken og svømte på morgenen fra jeg var 4 mnd på vei frem til dagen før jeg fødte. Det var veldig godt å kunne bevege seg fritt og hjalp for min del veldig mye på smerter i bekkenet. Før jeg ble gravid hadde jeg ikke vært i svømmehallen på flere år.