Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist gang jeg gikk gravid gikk jeg på gravidtrening/svømming i kommunens offentlige varmtvannsbasseng - dette var et tilbud for gravide som kommunen hadde. Så jeg tenker heller at svømming er en riktig god treningsform for gravide Og som det blir nevnt beskytter slimproppen mot bakterier. At boblebad og badstu ikke er greit har vel med at fosteret ikke skal bli for oppvarmet å gjøre.
Det skal være helt trygt så lenge slimproppen er på plass [emoji16] så helt på slutten av svangerskapet er det greit å holde seg unna, men nå er det ingen fare.
Vi var å badet i dag og det var helt skjønt [emoji4]
Jeg går og svømmer. Har googla masse på forhånd og det er ikke farlig - du kan gjøre det også som høygravid. Har lest flere leger som anbefaler det som treningsform. Føles også amazing, selv om jeg egentlig ikke er noen god svømmer
Barnebasseng, badstu, boblebad og andre varme greier bør man styre unna da.
Går helt fint, også er det jo så deilig!
Badstue er greit i små doser pga. temperaturøkningen.
Personlig er jeg skeptisk til type badestamp og boblebad som mange bruker, men det er uavhengig av graviditeten.
Vi har slimproppen, og skjeden er veldig god på å rense seg selv, og ekstra ivrig i tjenesten når man er gravid. Takk, kjære utflod
Det er faktisk greit å bade så lenge vannet ikke har gått. Mange merker ikke at de mister slimproppen engang, inkludert meg selv hvor den bare forsvant litt og litt over en uke eller to. Plutselig var jeg på kontroll på terminen og slimproppen var visst ikke der
Fikk beskjed av både jordmor og lege at det er bare å bade så lenge ikke vannet hadde gått, men helst unngå badstue og boblebad. Helt greit i små perioder, men det går ofte så raskt når man merker at man blir dårlig (kjenner til et par som hadde hatt problemer med å komme seg ut av badstua for eksempel før de svimte av). Det er derimot en stor forskjell på 3-4 minutter og 20 minutter for eksempel. Anbefales ikke hvis du ikke er vant til å bruke disse tjenestene når du ikke er gravid.