Gravid og striping av hår?

Ninnalita

Forelsket i forumet
Hører noen si det går helt fint å stripe håret når man er gravid, mens andre sier man helst ikke skal gjøre det. Hva stemmer? Kunne tenkt meg en frisørtime før fødselen :)

jeg har strip håret 3 ganger både bleiking og farging, hettestriper og folie striper + tynn permanent :)

De sa ihvertfalll at det ikke var farlig så lenge man gjør det her. (ikke tyrkia feks.)

Jeg har stripa håret et par ganger under graviditeten:) er ikke noe farlig:) eneste er at man kan få allergiske reaksjoner som man ikke fikk før :)

Håper jeg ikke reagerer på det nå :-) Skal bruke hette, så kommer vel ikke helt ned i hodebunnen heller da :-)

Jeg gjorde det hos frisør, de sa det var null problem, men vi brukte likevel et mildt middel som ikke luktet noe, og det hadde ikke noe særlig kontakt med huden uansett siden jeg tok hettestriper. 

jeg jobber selv som frisør, og farger/striper mange gravide...Det har alltid gått fint. Om det er barnet du er bekymret for så trenger du ikke å bekymre deg, det går helt fint :)

Jeg har hørt at noen kanskje ikke får stripene så lyse, fargen ikke tar så godt..sånne ting...men det er sjeldent. Kos deg hos frisøren :)

Back
Topp