Gravid og smertehelvette

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Har sånn nedpress fra "nussa" at jeg blir rett å slett gal.. Klarer ikke å sitte oppreist på en ordentlig måte, å bekkenet tar idag livet av meg.. Jeg er kjempenervøs å redd.. Har fjernet store deler av livmorhalsen i 2011, å er redd pga nedpressmertene nå... Er jo bare 12 uker på vei..

Ingen som har erfaringer med dette? Har så ekstremt lite lyst å dra på legevakten, da jeg bor 45 min unna å det er tungt å kjøre for ryggen.. :(

Starte med å ta en telefon til legevakta eller føden? De svarer gladelig på spørsmål. Føden er døgnåpen, tross alt! Nå er det vel begrenset hva dem kan gjøre når du bare er 12 uker på vei, men da senker du kanskje skuldrene litt om du får prate med noen som har litt mer peiling enn oss. Håper alt går bra til slutt.

På føden kjem du ikkje før etter uke 21, men ville ringt legevakt for å høyre kva dei seier.
Det er jo ingenting som skal gi nedpress i uke 12, så det er gjerne bekkenet som gir slike smerter?
Lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Starte med å ta en telefon til legevakta eller føden? De svarer gladelig på spørsmål. Føden er døgnåpen, tross alt! Nå er det vel begrenset hva dem kan gjøre når du bare er 12 uker på vei, men da senker du kanskje skuldrene litt om du får prate med noen som har litt mer peiling enn oss. Håper alt går bra til slutt.
Enig med huleboer :)

På føden kjem du ikkje før etter uke 21, men ville ringt legevakt for å høyre kva dei seier.
Det er jo ingenting som skal gi nedpress i uke 12, så det er gjerne bekkenet som gir slike smerter?
Lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tull å vås, var inne der fra uke 6 i første sv.skap..sitter å venter på legevakten nå, hadde egentlig time kl 2245, men ting tar tid.. :(

Tull å vås, var inne der fra uke 6 i første sv.skap..sitter å venter på legevakten nå, hadde egentlig time kl 2245, men ting tar tid.. :(
Her tar føden ikke inn før etter uke 21 så ikke alltid tull å vås;) er som sagt ikke så mye som han presse ned i første trimester så sikkert bekkenet og det er vondt nok:( masse lykke til og du må gjerne oppdatere:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp