Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man spiser ikke rå skalldyr. Alt blir kokt.Reker og scampi er det ikke noe problem å spise, sålenge de ikke er rå![]()
Man kan vel aldri vite om noen føler for å spise råe skalldyr daMan spiser ikke rå skalldyr. Alt blir kokt.
Om man kjøper ukokt scampi, er det lett å se når de skifter farge til rosa og kan spises.
Har bare aldri fallt meg inn at noen vurderer å spise rå skalldyr. Er jo ikke som om man kan få det servert ved en feil, og man må til en viss grad gå inn for det for å kjøpe det selv også..Man kan vel aldri vite om noen føler for å spise råe skalldyr daog ja, jeg vet hvilken farge ukokte reker har
![]()
For noen er det faktisk en delikatesse å spise rå levende småreker dyppet i chilisaus, så det er folk som spiser rå skalldyr, selv om det aldri kunne falt meg inn å smake i det hele tatt!Har bare aldri fallt meg inn at noen vurderer å spise rå skalldyr. Er jo ikke som om man kan få det servert ved en feil, og man må til en viss grad gå inn for det for å kjøpe det selv også..