Gravid og sexy? ;p

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Har vært ute på byen ikveld og jeg må si at jeg er sjokkert... trur ikke jeg har blitt sjekket opp så mye i hele mitt liv...

Er gravid den nye sexy? hehe...

må nevnes at det ikke syns at jeg er gravid og gikk med tunika...

Snoker litt fra juni[:D]
Det er rart, så utrolig mye oppmerksomhet man får fra folk, spesielt fra mannfolk. Sist jeg var ute var i juletider, da kunne man jo ikke se at jeg var gravid. Men folk visste det... å har aldri fått så mange henvendelser fra det motsatte kjønn. Det er liksom hardbarkede mannfolk som blir til små puser når det er snakk om graviditet. [:D]

Det er bare å nyte tiden[:D]

Jeg er med på den! For jeg selv følte meg utroligflott og sexy jeg sommeren 2008 når jeg gikk rundt med den kule magen - jeg var så stolt, følte meg så fin og det skinte nok litt gjennom og endelig følte jeg at jeg hadde "glowen" som frem til sommeren kunne hadde vært en glow av grå-gønt-ansikt [8D][&:]

Hehe, ja er det ikke magen ennå, så må det vel være den gløden alle prater om[:D] Tror jeg skal være litt sosial i kveld faktisk, håper på det samme[:)]

Er nok gløden som gjør det... haha... var en kar som var helt på knærna etter meg i hele kveld... og han visste jeg var gravid... merkelig... har ikke følt meg så pen i det siste, men selvtilliten gikk fort til topps denne helgen :p hehe

Ojee[:D] Seff e vi GRAVID og SEXY [;)] Hehe, eg har ikke noen " erfaring " med det.. Men har venninner som sier de får masse oppmerksomhet, så skal bli spennendes å se [;)] Kompisane t Kjæresten er jo VELDIG interessert i magen min for tiden då[8D] Skal kjenne!! Er jo så søtt!! gutta som vil kjenne[:D] hehe

Var i bryllup i helga , og da var det en kompis som sa "det er lite som er så sexy som en gravid kvinne". Kanksje de er biolgisk innstilt på å syns at vi er så sexy - sånn at vi ikke alle hadde blitt alene fordi vi er så tjukke? hahaha

Back
Topp