Gravid og planlegger nestemann allerede ❤️

MrsLambi

Betatt av forumet
Jeg har termin i oktober i år, og håper på en Positiv test allerede i desember eller januar❤️

Dette er mitt tredje barn og om vi får det som vi ønsker så kommer barn nr 4 september neste år igjen
Flere som planlegger?

Jeg har termin i oktober i år, og håper på en Positiv test allerede i desember eller januar❤️

Dette er mitt tredje barn og om vi får det som vi ønsker så kommer barn nr 4 september neste år igjen
Flere som planlegger?
Vi har termin i august med førstemann og håper på å bli gravid igjen ganske raskt etter :)

Jeg venter min første 12. August og håper egentlig å bli gravid før permisjonen er over ikke turt å si det høyt til noen, ikke engang kjæresten selv om vi har snakket om flere "tette" barn

Flere som planlegger?
Kjekt å prøve å planlegge litt, så langt det lar seg gjøre :)
Kan jeg spørre hvor gamle dine 2 eldste er?

Termin 23.september i år med vår første og ønsker å bli gravid igjen ganske raskt med nr to. Skal vi ha en til ønsker vi det skal skje raskt jeg blir 35 i desember

Jeg ønsker også å bli gravid igjen raskt!
Baby er 3 mnd nå, og gleder meg allerede til neste graviditet og fødsel.
Ønsker tette barn. Har selv 2 tette søsken og hatt så mye glede av dem i oppveksten!
Så jeg har ikke begynt på prevensjon, nestemann kommer når den kommer :)

Vi er der vi nå, venter nr 4. Og planla h*n mens vi var gravide. Så fikk ei jente i Mars 2019 og termin nå i oktober ❤️ Ønsket to tette og innen 1 år etter så de er såpass jevn i alder. Har to til, 10 år og snart 18 år :)

Back
Topp