gravid og omgangsyken...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
har det noe å si om man har omgangsyken så tidlig i svangerskapet?

Gubben og mini driver å kaster opp no, jeg vil ikke bli smittet,
tenker at det er lettere å miste.....

Jeg aner ikke, men jeg har samme greia.. Mannen og.. Trur ikke det burde ha noe å si?!

ceria skrev:
Jeg aner ikke, men jeg har samme greia.. Mannen og.. Trur ikke det burde ha noe å si?!

tenker, det er jo vanlig å kaste mye opp pga svangerskapet.
men da har vi ikke bakteriene til omgangsyken i kroppen.

Har ihvertfall IKKE lyst å få det uansett.....

jeg hadde omgangssyken ganske på slutten av svangerskapet. Ringte til jordmor siden jeg kasta opp hele tiden. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var farlig for barnet men så seint i svangerskapet kunne det trigge til en fødsel med så mange sammentrekninger som ved omgangssyken... men det ble ikke no fødsel da på meg 

Så tidlig i svangerskapet tørr jeg ikke si...

Vil ikke tro det er noe farlig, for det er nok mange som har hatt det mens de er gravide. Men jeg aner ikke. Er du veldig bekymret så ring legen og hør =)

TemmeligHemmelig skrev:
Vil ikke tro det er noe farlig, for det er nok mange som har hatt det mens de er gravide. Men jeg aner ikke. Er du veldig bekymret så ring legen og hør =)

Jeg kan heller vente med å ringe legen til jeg eventuelt får møkkasykdommen

Jeg hadde omgangsyken natt til torsdag, jeg har ikke ringt legen, må regne med noen sykdommer selvom man er gravid;-)

Corazón skrev:
Jeg hadde omgangsyken natt til torsdag, jeg har ikke ringt legen, må regne med noen sykdommer selvom man er gravid;-)

sign denne. kan aldri tenke meg att det har noe å si :)

Back
Topp