Gravid og omgangssyke

Linkii

Forelsket i forumet
Heldige meg.. Ny runde med omgangssyke! Fy faen å ille det er å ha det når man er gravid. Måtte bare klage litt!

Heldige meg.. Ny runde med omgangssyke! Fy faen å ille det er å ha det når man er gravid. Måtte bare klage litt!

Neeeeeei uff føler med deg. Har hatt min runde i dette svangerskapet. Hele familien utenom 1 fikk det. Slet i 14 dager, og gikk rett over i feber, hals, og hoste etter det igjen.

2 omganger med omgangssyke her + ekstrem svangerskapskvalme i 3 mnd før den tid så føler med deg <3 goood bedring :)

Det er hardt nok som det er men må si det er 1000 ganger verre med gravid.. Eller med baby man må amme. Been there done that.. Fysh! Good bedring

Neeeeeei uff føler med deg. Har hatt min runde i dette svangerskapet. Hele familien utenom 1 fikk det. Slet i 14 dager, og gikk rett over i feber, hals, og hoste etter det igjen.

Uff det der har vi hatt å.. Gutten min var syk i 3 uker :/ Han har hatt 3 lange runder med omgangssyke siden januar stakkar.. Det er no dritt..

Det er hardt nok som det er men må si det er 1000 ganger verre med gravid.. Eller med baby man må amme. Been there done that.. Fysh! Good bedring

Ja det er helt grusomt! Aldri hatt så "ille" omgangssyke før faktisk.. Jeg jobber i bhg så har desverre litt erfaring :P

Huff! Stakkars deg! Masse god bedring!

Jeg hadde det i februar selv. Kastet opp hvert tiende minutt i timesvis, kastet opp over 50 ganger til sammen. Og fikk ikke i meg hverken vått eller tørt. Ble fortvila og redd og ringte legevakten men de sa jeg bare måtte la det stå til... så fikk mannen det også. Og jeg måtte skifte bæsjebleie på treåringen 30 sekunder etter å ha kasta opp (mens jeg sto og kasta opp sa hun «mamma, jeg har bæsja!) for på det tidspunktet var mannen enfant sykere enn meg; og lå og skalv i senga av feber mens han kasta opp.

HELT forferdelig. Men det går heldigvis over!

Hold ut ❤️

Høres helt forferdelig ut! God bedring![emoji173]️[emoji173]️ håper det gir seg fort! Husk å drikke masse vann

God bedring!! Høres helt grusomt ut. :nailbiting:

God bedring! Håper det går raskt over! Her hadde vi en runde i påsken alle mann - hadde glemt hvor jævlig det er...

Vi har fått omgangssyken i hus. Igjen.. Kjenner at jeg har mistet motet for ganske mye nå, det er 3 gang på kort tid at vi er nede for telling [emoji17]

Back
Topp