Gravid og nyforelsket..

~Alexandra~

Gift med forumet
For ca. 1,5 måned siden ble d slutt me mæ å faren til babyen min.. Bare ei uka etterpå kom mistanken om at æ va gravid, noe som viste sæ å stemme etter ei uka te...
De to første uken etter at dette skjedde va æ veldi mye sammen me en kar æ ikkje har kjent så veldi lenge, kjørte motorsykkel hver dag å rikti storkosa oss, å æ falt pladask! Han hinta fram te d samme, og vi rota litt før han dro for å være to uker hos foreldran sine... Samme dagen som han dro tok æ testen og d æ frykta viste sæ å være sant.. Men etter mye tenking fant æ ut at æ ville beholde ungen uansett..
Etter to uke me litt masing om at æ måtte komme oppover på besøk(foreldran hannes sku på ferie), så tok æ mot te mæ å ringte å sa ka som va situasjonen... Han blei selvfølgeli tatt veldi på senga, men etter ei stund me veldi mye "hmmm" å "oi" ville han fremdeles at æ sku komme å dro gjorde æ..
Vi hadde nån kjempefine daga djøll om æ va veldi uvel på mårran..
Etter vi kom hjem igjen har vi vært mye sammen, men aldri tatt skrittet å ta den store "e-vi-kjæresta-samtalen", å no i d siste har æ merka at han e veldi betenkt og trekke sæ unna te tider...
Ikkje så veldi arti for mæ som bynne å bli litt hormonell å følelsesladda, å æ e veldi usikker på ka æ ska gjøre fremover..
E veldi redd for å bli sammen me han no for så å bli dumpa etter ei stund når æ bynner å bli stor...

Har d her forholdet en sjanse, eller ka dåkker trur?

Barnefaren e ikkje me i bildet så veldi nei, vi snakke sammen litt av og te, men d ende bestandi me krangling siden han meine at æ gjør heilt feil valg sia d e slutt, å han e overbevist om at æ kun gjør d her for å få han tebake.... Nåkka æ IKKJE gjør!!! Håpe no at han kommer sæ litt etterhvert da... Men...

Tenke veldi mye på fremtia åsså, kæm ska æ eventuelt ta me på ultralyd, fødsel, ka som kommer te å skje etter at babyen e kommet... osv..

Det der kommer seg skal du se.. Du klarer deg nok fint! Du kan jo ta med en god venninne eller mamma på alt det der? De kommer nok bare til å være kjempe glad for at du vil ha dem med[:D] Hvor er du fra forresten?

vil bare si gratulerer med graviditetn og masse masse lykke til
klemmer fra stine

Æ e fra Tromsø..
Har ikkje sagt d te så mange enda, kun ei venninna som e aleinemor, sjefen å de to karan... Mamma veit æ ikkje heilt korsen æ ska si d te, ho kommer te å frike ut, d veit æ... Hennes store skrekk e at æ sko få unge før æ va ferdi me utdannelsen, for da kom d te å gå me mæ akkurat som me ho.. Få fleire unga, og jobbe som ufaglært resten av livet..

Du har masse studiemuligheter etterhvert, selv med et barn[:)]

Ønsker deg masse lykke til...

vil bare si stå på,man klarer det man vil
klem stine

Kult.. Jeg er også fra Tromsø! Gammel er du da? Bestemoren min sa AKKURAT det samme til meg før jeg ble gravid, så den dagen jeg skulle ringe henne å si det (hun bor i hammerfest) hadde jeg hjertet lengst oppe i halsen.. MEN! Hun jublet!?! Jeg skjønte ingenting, hun ble så gla for at hun skulle bli oldemor! Så jeg tror vi av og til gruer oss for ting vi ikke trenger å rue oss for, for de foreldrene våre sier så mye rart uten egentlig å mene det! Tror mammaen din kan bli kjempe glad hun også[:D]

Yeah, to medsammensvorne fra Nord=)=)
Æ e 20, blir 21 om en liten måned..
Får håpe d går bra å si d, kan du tenke dæ kor nervøs æ va da æ sku ringe te han nye fyren å si d... Herregud...
Får prøve mæ litt på brodern først, hehe...
Må jo nesten bynne å si d snart, magen bynner å komme fort, og æ bynner å få lyst å si d te alle, å vess familien ikkje vet d da, hehe...! Ska hjem fredag, får ta d da..

Hehe, ja! jeg fyller 20 da, om 22 dager[:D] Ja, like greit å fortelle dem det.. Tenk bare på at du er gammel nok til å ta dine egne avgjørelser.. Bestemoren min flirte godt av meg å sa at man skulle tro at jeg va 14 å hadde gjort noe ulovlig.. Hun satte liksom alt i et helt nytt perspektiv! VI ER JO VOKSEN! [:D]

Ja, d e sant d da[:)]
Hehe, da har vi bursdag nesten samtidig, og ska ha baby me en liten måneds mellomrom[:D]

Katti har du bursdag da? Ja, nesten så vi må lage trilledater[;)] Katti har du termin?

Har bursdag 3.oktober, termin 24.mars.

Åkei.. Æ har 22 september å termin 2 februar[:D] Glede mæ som en treåring som ska få sin første sykkel til jul[:D]

Hei hei. Gratulerer med den lille i magen.
Jeg var i noelunde samme situsjon som deg. Ble slutt med barne faren og når jeg var 4 månder på veg traff jeg en ny en. Han gjorde det klart fra begynnelsen av att han var ok med situsjonen. det er han forsatt og vi er kjempe forelsket enda[:)]
Så det beste er nok og ta opp temaet med han og høre hva han tenker og så ta det videre derfra..Håper det går fint[:)] Og lykke til videre!!

Høres betrygganes ut[:)]
Må vel snart ta en prat me han ja...

gratulerer med spiren[;)] du må bare spørre han hva han vil, kanskje gruer han seg til å si det til foreldrene sin at det ikke er hans baby. går helt sikkert bra dette skal du se, AlexandraT[;)] lykke til videre med magen[;)]

[:D]Storebroren min datet en dame som var 6 mnt.på veg når de møttes,-
De har vært gift i 15 år nå,han har adoptert den hun fikk,og så har de fått tre til etterhvert.[:D]Den elste er min favorittniese.Første ungen jeg har møtt som er født "ferdig oppdratt"-hun er nesten 16 nå,og like snill ennå!
Biologisk far har aldri vert med i bildet,annet enn at han samtykket i adopsjonen.
Lykke til-gode ting hender snille mennesker[:D]

Hei hei.

Gratulerer med babyen i magen. Har ikke vært i samme situasjon som deg, så gode råd kan jeg vel ikke komme med. Synes bare at du skal følge hjerte ditt og kose deg det du kan. Alt det andre faller på plass etterpå. Som det heter: Det ordner seg for snille jenter. Lykke til[;)]

Hei, hei!

Gratulerer så mye med graviditeten!!

Jeg tror at det godt kan ordne seg mellom deg og din nye flamme. Det lureste er å ha en åpen tone dere i mellom. Kanskje ikke så rart at han behøver litt tid til å tenke. Men det er sikkert greit å spørre han litt hva han synes om situasjonen underveis. KJekt at det ikke kommer noen overraskelser. Og han høres jo oppriktig interessert ut, ellers hadde han trukket seg unna da du fortalte om graviditeten.

Ellers tror jeg at moren din kommer til å bli glad når du forteller om graviditeten. Hvem er det som IKKE ønsker å bli besteforeldre? Kanskje hun blir overrasket, men helt sikkert glad også.

Lykke til Alexandra!!

Back
Topp