Gravid og nettverk.

Sunnee

Andre møte med forumet
Hei. :greet025
Jeg går gravid med en liten gutt, og har termin i februar. :HeartblueØnsker større sosialt nettverk/ nye vennskap med andre som også skal bli mamma.

Lurer derfor på om det er noen her inne som kunne tenkt seg å bli kjent? :smiley-bounce012

Holder til på Askøy like utenfor Bergen.
Håper noen ønsker ta kontakt, bli kjent over sosiale medier i denne spesielle coronasituasjonen til ting blir bedre. :happy093

Alltid koselig med et stort nettverk!
Jeg bor i Bergen, og er alltid åpen for nye bekjentskaper :happy:

Har du meldt deg inn i grupper på Facebook? Finnes en for termin i Bergen i januar/februar, og en for februar/mars. Synes jeg har sett at det er flere fra Askøy der :happy:

• Liker
Reactions: Klo
Alltid koselig med et stort nettverk!
Jeg bor i Bergen, og er alltid åpen for nye bekjentskaper :happy:

Har du meldt deg inn i grupper på Facebook? Finnes en for termin i Bergen i januar/februar, og en for februar/mars. Synes jeg har sett at det er flere fra Askøy der :happy:

Absolutt, Så utrolig kjekt å høre :hello2Ja meldt meg inni en gruppe på Facebook :happy119

Hei:)

Jeg bor også på Askøy og er åpen for nye bekjentskap:)

Jeg bor i Øygarden :) har ikke funnet noen grupper for Bergensområdet.[

Funnet noen grupper på face når jeg har søkt, men ikke alle gruppene er like aktive dessverre :( Skal se om jeg kan linke så du kan melde deg inn hvis du vil :)

Hvis dere vil kan vi legge hverandre til på evt Snapchat hvis dere bruker det så er det litt lettere å bli kjent, samtidig som man får opp varsler fortere :)

Hei :)
Jeg er fra Bergen og har termin i Januar. Hadde vært veldig kjekt å utvide nettverket med andre som skal ha baby rundt samme tid. :)
Send meg gjerne en pm.

Back
Topp