B
BoOojaa
Guest
Noen som har vært avhengig av nesespray og gått gravid? Fikk dere beskjed om å slutte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har vært avhengig av nesespray og gått gravid? Fikk dere beskjed om å slutte?
Uansett gravid eller ikke bør du slutte, det er veldig uheldig for slimhinnene dine. Går an å få hjelp til avvenning av lege, har en kompis som er ØNH-lege og han hjelper mange med å slutte med nesespray
Det er helt ufarlig å ta nesespray i graviditeten. Jeg har fått klarsignal fra flere leger på å ta det kontinuerlig hele graviditeten. Og jeg er IKKE avhengig av det når jeg ikke er gravid. Tok nesespray hver dag forrige graviditet og kunne slutte med en gang babyen var ute, for da ble slimhinnene seg selv igjen.
Nesespray virker lokalt. Uten nesespray fikk jeg bihulebetennelser som var forferdelig vonde. Og krevde antibiotika osv. Så nesespray er absolutt det minste onde.
Har gått på det hele svangerskapet denne gangen også, og sluppet unna både bihulebetennelse og antibiotika.
Ja, jeg var hos ØNH før jeg fant ut at jeg var gravid og skulle få en sånn annen nesespray for å slutte. Men den kunne jeg ikke bruke når jeg var gravid. Og jeg ble / er ekstremt tett nå i forhold til før.. så tett at jeg får hodepine pga dårlig luft..
Har trappet ned. Men føler jeg heller tar det ved behov og slutter helt nå jeg ikke er gravid. Flr da er ikke slimhinnene ekstra hovne