Gravid og NAV.

Jeg har fylt ut det jeg kan på NAV, men venter med å sende inn til jeg passerer uke 26 og får terminbekreftelse fra legen/jordmor. 12 ukers behandlingstid her, så pengene kommer etter ungen, det er jeg sikker på :p

Jeg har fylt ut det jeg kan på NAV, men venter med å sende inn til jeg passerer uke 26 og får terminbekreftelse fra legen/jordmor. 12 ukers behandlingstid her, så pengene kommer etter ungen, det er jeg sikker på :p

Man kan altså fylle inn og gå ut igjen uten å sende? Det man fyller inn blir lagret? Jeg har egentlig lyst til å se på søknaden men har ikke turt fordi jeg ikke visste om man kun kunne gå inn én gang eller lignende :hilarious:

Man kan altså fylle inn og gå ut igjen uten å sende? Det man fyller inn blir lagret? Jeg har egentlig lyst til å se på søknaden men har ikke turt fordi jeg ikke visste om man kun kunne gå inn én gang eller lignende :hilarious:

Ja, man logger inn og fyller ut det man kan. Så trykker de bare på fortsett senere, og da blir det lagret :)

Man kan skrive ut papirene også [emoji6] det har jeg gjort, bare for å vite hva som trengs. Jeg syns det er veldig vanskelig uansett da men. Finner vel ut av det.

spurte på nav foreldrepenger på fb i går og fikk svar med en gang. og opplever at når man ringer nav så får man som regel bra svar, men har opplevd at de bare ikke har forstått situasjonen ja, forrige svangerskap så skulle jeg ringe for å få etterbetalt for de 40 % jeg hadde vært sykemeldt fra en 100% stilling men fikk kun 60% lønn/foreldrepenger... da trodde de at jeg hadde to 60% stillinger i samme firma fordi firmaet hadde bytta noe bedriftsnr og vi fikk nye stillingsbeskrivelser. og dama skjønte virkelig ikke at jeg ikke jobbet to like 60 % stillinger og var sykemeldt samtidig.... da ble jeg faktisk ganske hissig til slutt og mannen måtte be meg roe hormonene mine. haha

Back
Topp