Prøvedokka
Elsker forumet
Jeg har fylt ut det jeg kan på NAV, men venter med å sende inn til jeg passerer uke 26 og får terminbekreftelse fra legen/jordmor. 12 ukers behandlingstid her, så pengene kommer etter ungen, det er jeg sikker på 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fylt ut det jeg kan på NAV, men venter med å sende inn til jeg passerer uke 26 og får terminbekreftelse fra legen/jordmor. 12 ukers behandlingstid her, så pengene kommer etter ungen, det er jeg sikker på![]()

Man kan altså fylle inn og gå ut igjen uten å sende? Det man fyller inn blir lagret? Jeg har egentlig lyst til å se på søknaden men har ikke turt fordi jeg ikke visste om man kun kunne gå inn én gang eller lignende![]()
Ja, man logger inn og fyller ut det man kan. Så trykker de bare på fortsett senere, og da blir det lagret![]()
Man kan altså fylle inn og gå ut igjen uten å sende? Det man fyller inn blir lagret? Jeg har egentlig lyst til å se på søknaden men har ikke turt fordi jeg ikke visste om man kun kunne gå inn én gang eller lignende![]()