Gravid og manglene symptomer

Håperpå3♡

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Er 8+0 og har så lite symptomer. Bestilt tul privat til 10+1. er så redd for at det ikke er liv. Jordmor sa jeg kanskje bar gutt denne gangen siden det var så anderledels. Noen med minimalt symptomer med solskinnshistorier? ❤️

Er 8+0 og har så lite symptomer. Bestilt tul privat til 10+1. er så redd for at det ikke er liv. Jordmor sa jeg kanskje bar gutt denne gangen siden det var så anderledels. Noen med minimalt symptomer med solskinnshistorier? ❤️
Det er helt normalt. Kjente ingen ting i 3/4 mnd ;)

Det var kanskje mer også. Kjente jo ikke liv før i uke 22 eller noe. Å har ekstra på magen i tilegg så jeg følte meg helt normal selvom det var en baby som sprella inni der :laughing002

Tenker du skal heller være glad for at du ikke er dårlig, for første trimester kan være ganske tung for mange. Sånn sett er du jo ganske heldig. Prøv å tenk slik :Heartred

Jeg er 7+1 og har ikke enormt med symptomer selv. Jeg er litt sulten, ømme bryster, trøtt. Men trøtt og sulten er jo nesten hele tiden. Har jo en galen toddler i hus :hilarious:

Ja, jeg blir litt «gal» av disse tankene. Syk baby i hus i tillegg, så trøtt er jeg uansett… bare litt småuggen innimellom. Og svimmel når jeg reiser meg… men i går kunne jeg ut å jogge 5km.. det kunne jeg IKKE sist jeg var gravid på denne tiden. Skal være så glad når jeg har vært på ultralyd…

Jeg har hatt omtrent null symptomer med begge mine :happy: Vet hvordan det er å bekymre seg, men prøv å tenk at det også er normalt å ikke merke så mye. Lett å sammenlikne seg med andre her på forum men..

Jeg har hatt omtrent 0 symptomer dette svangerskapet. Var litt tett i nesa de første 10 ukene, småkvalm i et par uker, men ingen oppkast, litt ømme pupper i noen uker, men også det var minimalt i forhold til hva andre beskriver.
Er nå 29+6 og alt ser veldig fint ut så langt i alle fall

Var bittelitt kvalm første og andre svangerskap, tror jeg kastet opp et par ganger første gang i hvert fall, denne gang så og si ingen kvalme, blir bare fort uggen hvis jeg går sulten og syns matos kan være kvalmende. Ellers ømme pupper. Hadde det ikke vært for puppene kunne jeg vel sagt jeg føler meg symptomfri.. MED UNNTAK AV HORMONENE! De har vært verre enn noen gang, ekstreme humørsvigninger, men heldigvis tror jeg det begynner å roe seg nå i 2. trimester. Uke 13 nå.

Men ja, noen av oss er så heldig at vi slipper billig unna. Nyt det!:)

Ja, jeg blir litt «gal» av disse tankene. Syk baby i hus i tillegg, så trøtt er jeg uansett… bare litt småuggen innimellom. Og svimmel når jeg reiser meg… men i går kunne jeg ut å jogge 5km.. det kunne jeg IKKE sist jeg var gravid på denne tiden. Skal være så glad når jeg har vært på ultralyd…
Det gikk fint og alt bare bra? <3

Back
Topp