Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt normalt. Kjente ingen ting i 3/4 mndEr 8+0 og har så lite symptomer. Bestilt tul privat til 10+1. er så redd for at det ikke er liv. Jordmor sa jeg kanskje bar gutt denne gangen siden det var så anderledels. Noen med minimalt symptomer med solskinnshistorier?
Jeg har hatt omtrent 0 symptomer dette svangerskapet. Var litt tett i nesa de første 10 ukene, småkvalm i et par uker, men ingen oppkast, litt ømme pupper i noen uker, men også det var minimalt i forhold til hva andre beskriver.Er 8+0 og har så lite symptomer. Bestilt tul privat til 10+1. er så redd for at det ikke er liv. Jordmor sa jeg kanskje bar gutt denne gangen siden det var så anderledels. Noen med minimalt symptomer med solskinnshistorier?
Det gikk fint og alt bare bra? <3Ja, jeg blir litt «gal» av disse tankene. Syk baby i hus i tillegg, så trøtt er jeg uansett… bare litt småuggen innimellom. Og svimmel når jeg reiser meg… men i går kunne jeg ut å jogge 5km.. det kunne jeg IKKE sist jeg var gravid på denne tiden. Skal være så glad når jeg har vært på ultralyd…
Nei desverre sluttet hjertet å slå i uke 7Det gikk fint og alt bare bra? <3