Hmm, altså.. Skulle jeg tatt solarium ,så hadde jeg ikke hatt noe problem med og dekke over magen, det er IKKE den som skal få farge. ( det gjorde jeg forøvrig i sommer ) . For det andre ligger jeg vanligvis 20 minutter UTEN å bli varm til vanlig i solarium, hadde jeg skulle tatt nå når jeg er GRAVID, hadde jeg evt tatt 10 min, og med den ventilasjonen som er nå i dag, synest jeg faktisk det er KALDT i solariumer. Aaah jeg blir sur av slike kommentarer, folk har jo litt mellom ørene da!.. Beklager, er bare hormonell i tilegg :D Og for det tredje, hadde jeg aldri risikert å få ¨litt¨ farge visst det var en sjangs for at noe skulle alvorlig skulle skje med babyen... Men altså ( dere vet at barn blir født i mye varmere og mer solfyllte land enn norge? ) Hmmm, Brasil f.eks? Der går de sikkert med bare mager hele svangerskapet kan jeg tenke meg, OG soler seg... !!
Men uansett hva du gjør eller hva du spiser, eller bare du lever, så er der alltids en sjangs for at noe kan skje med både deg selv og babyen, lei av den moralprekenen uansett hva man skal foreta seg... Hvorfor skal en krem være farlig ? Er alle kremer farlige da med andre ord ? Trekker den helt inn til babyen ?? Da burde folk virkelig starte og se etter hva shampo flaska inneholder, å varme vann åpner porene så shampoen trenger INN i huden!!!! Grøss å gru !... Neida, fra spøk til alvor, shampo inneholder faktisk veldig sterke stoffer, men tviler på den har noen effekt på barnet da.. hmm ble litt usaklig det her !..
Møkka dag! Skal sitte her å være bleik, alt er jo farlig uansett ! .. Man kan jo ikke forholde seg til hva helsesøster/jordmor sier heller, for vet dere hva ?? Jeg har sett jordmødrene på nrk nett tv, og den GRAVIDE jordmoren som er med i programmet, sitter og spiser FÅREPØLSER til lunsjen sin!! HAHA... Deeen kommer jeg aldri over! :)