Det ser ut til at jeg er gravid... og det ser ut til at jeg blir alene med barnet. har et barn fra før jeg er alene med, og husker med gru hvor vondt det svangerskapet var da barnefaren holdt et helvette uten like, og alle fordømte mitt valg om å gå ut svangerskapet alene. Jeg har klart meg utmerket. Da jeg sitter i en helt annen situasjon nå med en veldig usikker sambo så kan ikke det sammenliknes med sist...bortsett fra en ting...
...ingen gratulerer meg med svangerskapet... alle kommer bare med ting som det passer vel ikke så godt nå, klarer du det osv? jeg er voksen, har et stort barn...så klart klarer jeg det. Så hvorfor kan ingen være glad på mine vegne og bare si gratulerer? Er det sååå ille at jeg venter nr.2?
...ingen gratulerer meg med svangerskapet... alle kommer bare med ting som det passer vel ikke så godt nå, klarer du det osv? jeg er voksen, har et stort barn...så klart klarer jeg det. Så hvorfor kan ingen være glad på mine vegne og bare si gratulerer? Er det sååå ille at jeg venter nr.2?