Gravid og kuler i brystet ??

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hei jeg er 28 uker gravid og har de siste dagene oppdaget at jeg har et par små kuler i brystet........ er dette vanelig når man er Gravid å få det ? har ammet to år før og er ikke sprengte amme pupper, kuler med melk jeg mener :).. for det har jeg hatt når jeg ammet og de kunne jeg alltid masere vekk med og få melken ut,, Noen som vet.. ?? =) tenkte melke kjertler kuler kanskje ? om det er mulig eller ? Eller om man kan få de pga av hormonene som er i kroppen når man er gravid .

Last edited:
Er du usikker bør du prate med legen, vi kan få andre sykdommer også selv om vi er gravide....:/ men godt mulig det har noe med melkekjertlene å gjøre;)

Ville nok gått til legen bare i tilfelle.

Ville også undersøkt de hos lege bare for sikkerhetsskyld.. Men kan godt være det er melkekjertler:)

Er du usikker bør du prate med legen, vi kan få andre sykdommer også selv om vi er gravide....:/ men godt mulig det har noe med melkekjertlene å gjøre;)
Ja er jo egentlig sant det .. av en elleran grunn føler jeg meg nesten immun siden jeg er gravid :P får spørre på neste kontroll så kan vell hun kanskje kjenne etter , Eller noe jeg ikke helt hvordan det fungerer
..

Back
Topp