Gravid og Kobberspiral? *insp*

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Leser i en annen tråd at kobberspiralen ikke er sikker prevensjon.... OM man da skulle bli gravid med kobberspiral, vil man da alikevel ha menstruasjon?

ORIGINAL: Lissyjane

Man kan ha mensen uavhengig av hva prevensjon man går på. Men det er visst større sjanse for å bli gravid utenfor livmoren med kobberspiral. Men jeg vet jo ikke om det er sant. 

hvordan kan man føle at man er gravid utenfor livmoren, og har man de samme symptomene som når du er vanlig gravid, og er fosteret i livet utenfor livmoren..??[8|]

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/graviditetekstrauterin.php

ORIGINAL: SleepingBeauty

Man kan ha mensen uavhengig av hva prevensjon man går på. Men det er visst større sjanse for å bli gravid utenfor livmoren med kobberspiral. Men jeg vet jo ikke om det er sant. 

hvordan kan man føle at man er gravid utenfor livmoren, og har man de samme symptomene som når du er vanlig gravid, og er fosteret i livet utenfor livmoren..??[8|]

Det vil ofte ikke vises på en test, men det vil gi alvorlige smerter. Da tenker jeg når man er gravid i egglederen. Noen må operere vekk den egglederen.

oij.... [:o]

.

Det er ikke lettere å bli gravid utenfor livmoren enn vanlig med spiral, men spiralen beskytter ikke så godt mot det. Er selv gravid med spiral nå. Jeg har ikke hatt mensen etter at jeg ble gravid, og har heller ikke hørt at det er vanlig.

ORIGINAL: again?

Det er ikke lettere å bli gravid utenfor livmoren enn vanlig med spiral, men spiralen beskytter ikke så godt mot det. Er selv gravid med spiral nå. Jeg har ikke hatt mensen etter at jeg ble gravid, og har heller ikke hørt at det er vanlig.

kobberspiral? (Gratulerer!? [;)][:)])

ORIGINAL: SleepingBeauty

ORIGINAL: again?

kobberspiral? (Gratulerer!? [;)][:)])

Ja, kobberspiral. Og takk [:D]

Back
Topp