Gravid og klønete

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Da har gravidklønetheten satt inn for fullt! Klarte selvsagt å miste pudderet mitt i badgulvet (opp ned og uten lokk) så det gikk i stykker, fikk bare berget noen store biter, resten måtte støvsuges. Utrolig frustrerende. Og når jeg tenker meg om har jeg nok vært ekstra slepphendt i det siste. Merket det veldig da jeg gikk med storesøster også, jeg var så klønete hele tiden! Har ikke tall på hvor mange glass med vann jeg veltet. Nå bruker jeg heldigvis kun vannflaske i stua, men merker jeg velter den ofte likevel. :p

Tror det er litt samme greia som gjør at man er surrete/glemsk som gjør at jeg blir så klønete. Merker dere andre dette?

Jeg glemmer seriøst nesten ALT! :( Skikkelig frustrerende og irriterende ! Skriver masse lister hele tiden for å ikke glemme ting og tang.. Føler også at jeg har vært ganske klønete de siste 2-3 månedene, aldri vært det før..

Melder meg på her! Kløner og glemmer alt mulig, blir helt oppgitt over meg selv. Verre enn en tenåringsgutt, mitt siste stunt var et glass melk (...) i tastaturet. Hurra.

Jeg er blitt dement virker det som, skriver lister over ting som skal handles,og glemmer listen hjemme.
Glemte både pass og div andre ting nå når jeg skulle ut å reise.
Forlovelsesringen legger jeg i fra meg alle steder :eek:

Jeg er klønete av natur, men det er ekstra ille nå. Var på boksekampen i spektrum og klarte å kaste ei halv bøtte popcorn over hu som satt foran. Den glapp bare ut av hendene mine uten forvarsel. Hun kikket litt rart på meg, og trodde sikkert jeg var full, før hun så magen... Ellers er det daglige veltinger av glass og å dulte borti alt mulig rart.

Jeg har mistet mye mer ut av hendene enn før xD

Jeg ser ikke bena lenger og føler jeg noen ganger går med livet som innsats :p magen dulter borti ting, jeg snubler osv.

Kjenner meg så igjen:hilarious: velter og snubler i ting hele tiden, føler meg helt håpløs noen ganger, men vet jo at det går over:p

Jeg undervurderer magen min hele tiden. Er ikke bare bare å sniiike seg forbi lenger haha.. Men jeg er helt klart mest surrete i hodet. Er ikke meg selv lenger!

jeg har alltid vært klønete, så heldigvis ikke noe forverring der. Men hodet er ikke helt med. Grytekluter havner ofte i fryseren, fjernkontrollen med i bilen, genser i kjøleskapet, og det er bare for å nevne noe. Stakkars gubben, han har startet å holde ekstra øye med hvor jeg legger ting nå :P

Klønete ja.... herlighet, det nye er å få sparka tåa i flest mulige kanter i løpet av en dag.
Var en tur på IKEA her en kveld, det skulle jeg bare latt være... Skulle handle karusell til å sette gryter på..
Den ble skrevet ned på lista, men aldri plukka fra lageret. Endte med at vi måtte snu.
Og 2 kurver som står på kvitteringen ble aldri med hjem.... Har klart å miste de fra kassa og ut i bilen, og de var store...

Mista i dag en varm, ny kaffelatte over hele meg på cafe. Flotte greier. Klønete jeg? Neida... snill servitør som kom med n ny, helt gratis til kløna :D

Mista i dag en varm, ny kaffelatte over hele meg på cafe. Flotte greier. Klønete jeg? Neida... snill servitør som kom med n ny, helt gratis til kløna :D

Så bra! Tror jeg hadde begynt å grine :p håper du ikke brant deg?

Det samme gjorde jeg i 1. Trimester. Heldigvis bare på gulvet, men gud så flau jeg ble!

Haha, her har jeg veltet q-tipsboksen flere ganger så alt blir spredd utover, vasken, oppi do og på gulvet. At det går an :hilarious:

Merker magen er blitt stor! Dulter den borti alt :)

Mister nesten alt for tiden, særlig ille er det når ting skal ut av kjøleskapet. Har merkelig nok klart å male både vinduskarmer, dører og taklister uten å søle en dråpe:p

Back
Topp