Spurveugla
Flørter med forumet
Ukens dilemma!
Jeg er arbeidssøker og har fått landet ett intervju i slutten av uka. Da er jeg 8 uker på vei. Jeg vet de ikke har lov å spørre om graviditet og barn, men vet at også av tidligere erfaring at dette likevel kan bli ett tema. Til nå er det bare samboer, jordmor og moren min som vet, siden det ennå er såpass tidlig.
Jeg har ikke tenkt å si at jeg er gravid på intervjuet, om de spør om barn vil jeg si at jeg har ett fra før og ønsker meg to totalt.
Nå blir det mye om og men og hvis...
Jeg kan jo fremdeles miste, skal jeg da sitte der både uten barn og jobb.
Om de tilbyr meg jobben skal jeg da fortelle om graviditeten?
Eller vente til kontrakten er signert?
Det må jo gjøres noen tilpasninger, og jeg kan jobbe til juni og tidligst tilbake oktober.
Jeg ønsker meg veldig en stabil og fast jobb, da jeg har jobbet mye vikariat og engasjement de siste årene.
Er her noen med samme erfaringer?
Jeg er litt Vigdis venneløs og finner bare skrekk historier på nett.
Jeg er arbeidssøker og har fått landet ett intervju i slutten av uka. Da er jeg 8 uker på vei. Jeg vet de ikke har lov å spørre om graviditet og barn, men vet at også av tidligere erfaring at dette likevel kan bli ett tema. Til nå er det bare samboer, jordmor og moren min som vet, siden det ennå er såpass tidlig.
Jeg har ikke tenkt å si at jeg er gravid på intervjuet, om de spør om barn vil jeg si at jeg har ett fra før og ønsker meg to totalt.
Nå blir det mye om og men og hvis...
Jeg kan jo fremdeles miste, skal jeg da sitte der både uten barn og jobb.
Om de tilbyr meg jobben skal jeg da fortelle om graviditeten?
Eller vente til kontrakten er signert?
Det må jo gjøres noen tilpasninger, og jeg kan jobbe til juni og tidligst tilbake oktober.
Jeg ønsker meg veldig en stabil og fast jobb, da jeg har jobbet mye vikariat og engasjement de siste årene.
Er her noen med samme erfaringer?
Jeg er litt Vigdis venneløs og finner bare skrekk historier på nett.