Gravid og immunforsvar :P

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Flere som merker at de blir forskjøla første tiden man er gravid? :P Jeg blir skikkelig tett og snørrete! Sånn var det sist graviditet også.
Vil tro det er fordi immunforsvaret må dempe seg for å beholde graviditeten, men det starter med den berømte hodepina første 4 ukene, etterfulgt av tett tryne og mer astmamedisin :D *host host*

Hei og hå! Starta selv med en heidundrende forkjølelse, etterfulgt av litt hodepine og akkurat hatt litt øreverk etter en luftig tur på snekka til pappa! Så ja, jeg kjenner meg som et aspeløv. Er bare å se på meg så blir jeg sjuk. Vanligvis har jeg et immunforsvar av jern!! :-)

Flere som merker at de blir forskjøla første tiden man er gravid? :p Jeg blir skikkelig tett og snørrete! Sånn var det sist graviditet også.
Vil tro det er fordi immunforsvaret må dempe seg for å beholde graviditeten, men det starter med den berømte hodepina første 4 ukene, etterfulgt av tett tryne og mer astmamedisin :D *host host*
Jaaaaa!!!
Hoster og klør/vondt i halsen.

signerer denne.

Renner lett i nesen hele tiden.... :)
Alt vi skal tåle.. ;)

Hei og hå! Starta selv med en heidundrende forkjølelse, etterfulgt av litt hodepine og akkurat hatt litt øreverk etter en luftig tur på snekka til pappa! Så ja, jeg kjenner meg som et aspeløv. Er bare å se på meg så blir jeg sjuk. Vanligvis har jeg et immunforsvar av jern!! :-)
Akkurat som meg :D Er sjelden syk, ikke med en 3,5 åring i hus en gang. Men en sykkeltur på søndag tok kaka på den lille formen jeg hadde igjen :P

Akkurat som meg :D Er sjelden syk, ikke med en 3,5 åring i hus en gang. Men en sykkeltur på søndag tok kaka på den lille formen jeg hadde igjen :P
Trøttsomt!! Føler meg stusselig! Men det er jo noe nytt å nyte en dag hvor du "kun" har vondt i hodet! ;-) hehehe... Bygger seg vel gradvis opp til födsel vel, så man ikke tror man skal dø fullt så mye. ;-)

Jeg ble forkjølet rett etter eggeløsning.. Og er fortsatt snørrete og hoster hele tiden :P tror det var en liten sammenheng der ja :D

Jupp, forkjøla denna gangen å. Va sambo som huska at æ va d sist å. Tett, tung i hode, vond hals å kløe i øra. Skikkelig sommer form:p

Influensasymptomer her.. Ømme og vonde muskler pluss vond hals. Det er toppen det!! ..

Jeg pleier sjelden å være syk så har tenkt at dette har noe med graviditeten å gjøre. Den gode nyheten er at ferien starter i dag :) !

Ja du sier noe der!!!

Første gang jeg var gravid så dro vi til Praha da jeg var rundt 6 uker på vei. Lå inne på hotellrommet syk i en uke. Snørrete, kvalm og fæl.

Og jaggu er det ikke samme greiene denne gangen også! Heldigvis ikke like syk som den gang, men merker at formen ikke er helt topp. Merkelige greier...

Jeg fikk omgangssyken i to dager sist gang, men kan ikke huske at jeg ble syk utenom det. Nå har jeg forkjølelse som har vart i to uker!! Som om jeg ikke var sliten fra før, med graviditeten, og en aktiv ettåring i hus.

Føler meg en smule forkjølelet når jeg står opp om morgenen, eller er det kun øreverkt i ene øre som følger med til nå hvertfall !

Back
Topp